י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אלבום קאברים חדש

עכשיו דממה: המנגנים & שמילי "על הבמה"!

תזמורת 'המנגנים' והמזר החסידי הם בתעשייה שמילי אונגר בסט חתונות לוהט שכבר מזמן לא שמענו. הפקה חדשה של שלום וגשל & נפתלי שניצלר ועל העיבודים המאסטרו מוישי רוט • האזינו

עכשיו דממה: המנגנים & שמילי "על הבמה"!
הזמר החסידי שמילי אונגר צילום: מתוך הקליפ 'בטחו'

שמילי אונגר פרץ עם האלבום "שמילי 2" והלהיט "אמת ואמונה" והצליח לכבוש בסערה את שוק החתונות בארה"ב, שם הוא כוכב מבוקש האוחז ביומן הזמנות עמוס במיוחד. גם אלבומו "מאך א ברכה" זכה להצלחה מסחררת גם בישראל ומרבית שיריו נכנסו לחתונות.

"החתונות ששמילי מופיע בהן הפכו לאטרקציה", מספר שלום וגשל המייצג את אונגר בישראל, "אנשים נוסעים ממרחק רק כדי לראות אותו מופיע ולהתרגש מהאנרגיות הבלתי נגמרות שלו. האתגר שלנו באלבום היה להעביר את האווירה המחשמלת הזו ואנחנו מאמינים שעמדנו במשימה".

האלבום כולל למעלה מ-50 להיטים ומקיף חתונה שלמה כמעט. סט אחד ארוך שכולל הרקדה, קומזיץ, להיטים עכשוויים ונוסטלגיים, ובעיקר אווירה שרק השילוב של שמילי והמנגנים מסוגל לייצר.

בתזמורת "המנגנים" מקפידים תמיד לחדש. הפרוייקטים מבית הצמד וגשל&רוט זוכים לאהדה רבה בקרב שוחרי המוסיקה בארץ ובעולם, ותזמורת "המנגנים" מפארת מזה שנים את האירועים היוקרתיים והמופעים הנחשבים ביותר במוסיקה החסידית העולמית.

גם הפעם המנגנים מציגים ב"על הבמה" פרוייקט בסגנון אחר, ודווקא כשטרנד ה"סטורי'ז" המספק הצצה חפוזה בת שניות ספורות שוטף את המדיה, המנגנים ושמילי מגישים סט רצוף, מלא תוכן ועושר מוסיקלי המדמה חווייה משובחת של חתונה אנרגטית במיוחד.

שמילי אונגר המנגנים קאברים שלום וגשל מוישי רוט נפתלי שניצלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד