י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתכוננים לסעודת הודיה

זרם ביקורים ומכתבים לבית הרב שהותקף

משטרת ארגנטינה ממשיכה לחקור את מקרה תקיפתו של הרב הראשי במדינה, על ידי לא פחות מ-12 תוקפים | הרופאים מעודדים מהחלמתו של הרב ומציינים כי מדובר בנס מהלך | בינתיים, הרב ממשיך לקבל רבנים בכירים בביתו הבאים לבקרו ולחזקו בביתו, זאת לצד מכתבי חיזוק המגיעים מכל קצוות תבל

זרם ביקורים ומכתבים לבית הרב שהותקף
ביקורי חיזוק אצל הרב דוידוביץ צילום: באדיבות המצלם

ראש ישיבת 'חפץ חיים' בארגנטינה הגאון רבי שמואל אריה לוין, הגיע היום (שני) לביקור חיזוק, במעונו של הרב הראשי הגאון רבי גבריאל צבי דוידוביץ, לאחר שהותקף בברוטאליות על ידי אלמונים, שטרם נתפסו ואושפז בבית החולים יחד עם רעייתו הרבנית.

השניים דנו בענייני השעה, העומדים על הפרק בהנהגת הקהילה היהודית בארגנטינה וכן שוחחו על התקיפה שחווה הרב הראשי.

בתוך כך, המשטרה בארגנטינה ממשיכה במאמציה לאתר את התוקפים. כזכור, לפני כשבועיים הותקף הרב דוידוביץ בביתו על ידי רעולי פנים שהיכו אותו קשות, במהלך החקירה התברר כי מדובר ב-12 תוקפים ולא ב-7 כפי שסברו בתחילה, והתוקפים הגיעו ב-4 רכבים שונים, ולא בשניים.

עוד התברר, כי שעה ארוכה קודם התקיפה, נצפו הרכבים במצלמות האבטחה מסיירים סביבות הבית.

בימים האחרונים מאז שב הרב לביתו, המשטרה המקומית התקינה מצלמות אבטחה רבות באזור ומוצמדת אבטחה אדוקה סביב הרב ולמשפחתו.

במהלך החקירה, נשללה האפשרות כי מדובר בנקמה על רקע עניין רבני, כפי שטענו מקורות שונים.

בימים אלו ממשיך הרב דוידוביץ להחלים מפציעתו בביתו, בליווי רופאים ידועי שם. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרופאים שבעי רצון מריפוי הריאה והתקדמות איחוי השברים הרבים.

בתוך כך ציינו הרופאים כי חיי הרב ניצלו בנס, "כמעט לא יתכן לצאת מחבלות כאלו בחיים", כלשונם ונוסיף לכך את העובדה שלא מדובר בשני תוקפים כי אם בלמעלה מעשרה.

רבנים ואישי ציבור ממשיכים בימים האחרונים לפקוד את ביתו של הרב הראשי, בהם חבר מועצת החכמים הגאון רבי שמעון בעדני, הגאון רבי יוסף אליהו, ראש בית מדרש לרבנים, הרב חננאל אתרוג ראש ישיבת 'שבי חברון' והגאון רבי יוסף חברוני ראש ישיבת 'חברון-כנסת ישראל'. כמו כן התקבלו במעונו של הרב המותקף, מכתבים מהרבנים הראשיים מטורקיה, הולנד ודרום אפריקה, הקוראים במכתבם להמשיך ולחזק את ענייני היהדות בארגנטינה ללא חת ומורא.

בימים האחרונים מתארגנים מקורבי הרב, לעריכת מסיבת הודיה המונית, בכדי להודות ולהלל להשי"ת על הנס הגדול, שהחייה והקים את הרב על רגליו, למען המשך עבודתו בקודש להעמיד הדת על תילה בארגנטינה.

הרב שמואל אריה לוין חרדים ארגנטינה הרב גבריאל דוידוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד