י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
טור מיוחד

הרגע בו עולם התורה יחזיר למרן מלא חופניים

"עולם התורה כולו חייב לו, לגאון בתורה שנושא בעמלה כחבר מועצת גדולי התורה, כאחד מגדולי התורה וכמי שנותן את עיניו וליבו על חיי התורה ופריחת עולם התורה" • חה"כ משה גפני בטור מיוחד לקראת הקמפיין של ישיבת עטרת ישראל

הרגע בו עולם התורה יחזיר למרן מלא חופניים
חבר הכנסת משה גפני צילום: אהרן קרון, פלאש 90

אינספור רגעי רוממות מרכיבים עבורי את שעות הרוממות במעונו של מרן ראש ישיבת עטרת ישראל. כשלוחי ציבור אנו זוכים להתעניינות אדירה, לדאגה תמידית ולנשיאה בעול באופן מעורר השתאות בכל מה שקשור לעולם התורה.

אינני יכול לשכוח כיצד ניגשנו אליו הרב רביץ זצ"ל ואנוכי, לבקשו להיות זה שיעמוד בפני 'ועדת טל' הממשלתית וישמיע בפני מי שרחוקים שנות אור מהווייתה של תורה, את נשמת התורה וחייה לרבבות לומדיה, מי שיסביר את עליונות התורה ונצחיותה.

חששנו אז שלא יסכים. פנינו אליו בשליחות מרן ראש הישיבה זצוק"ל והוא נענה מיד. היו אלו רגעים מרטטים שהזכירו את שליחותו של מרן החפץ חיים ושאר גדולי עולם מול השלטונות. הוא עמד שם בפניהם, בדברים מדהימים ומטלטלים הוא טווה מסכת מדהימה של אמונה וקדושה, כאשר דברי הסיכום שלו היו קורעי לב על ברית הדמים בינינו ובין תורתינו הקדושה. קירות האבן ושולחן העץ הכבד לא יכול היה גם הוא להישאר אדיש.

עולם התורה כולו חייב לו. לגאון בתורה שנושא בעמלה כחבר מועצת גדולי התורה, כאחד מגדולי התורה וכמי שנותן את עיניו וליבו על חיי התורה ופריחת עולם התורה.

וכאשר מרן שליט"א זקוק לנו, הוא שנושא אחרים על כפיו באהבה רבה ואהבת עולם, זה הרגע בו עולם התורה יחזיר לו מלא חופניים. "מהמיוחדים שבדור לתלמידים ולכל הדור כולו" דברי רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א מציבים בפנינו מראה ברורה ומחייבת: תנו עוז לאלוקים.

כולנו נשיב אהבה, למענו, למעננו.

הצטרפו לקריאתו של חבר הכנסת הרב משה גפני וטלו חלק בעולה של תורה.

תְּנוּ עֹז לָאֱלֹקִים וסייעו
הקליקו כאן לתרומות ולצפיה ביעדי הקמפיין 
☎ או חייגו כעת:
8889*
072-333-1200

משה גפני הגרב''מ אזרחי עטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד