י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"השפוט של נוני מוזס"

נתניהו ג'וניור עקץ את הנשיא, השמאלנים זעמו

בנו של ראש הממשלה הגיב בזלזול לדברי נשיא המדינה ראובן ריבלין ועורר גל תגובות ממפלגות המרכז-שמאל •  "קוראים עכשיו למר בנימין נתניהו, שלוט בפיו ובמקלדתו של בנך יאיר", מסרו ב'כחול לבן'

נתניהו ג'וניור עקץ את הנשיא, השמאלנים זעמו
יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

לאחר שבנו של ראש הממשלה עקץ בבוטות את נשיא המדינה ראובן ריבלין, בכחול לבן יוצאים במתקפה על בנו של ראש הממשלה, וקוראים לאביו "לשלוט על מקלדתו של בנו".

הסיפור החל לאחר שנשיא המדינה צייץ היום ברשת הטוויטר כי, "‏בתקופה האחרונה בה המחשבה הפוליטית מסחררת כל היגיון שהכרנו, אנו נחשפים לשיח בלתי מתקבל על הדעת כלפי אזרחי ישראל הערבים".

"אני מסרב להאמין שיש מפלגות שויתרו על דמותה של מדינת ישראל, כמדינה יהודית ודמוקרטית. במדינת ישראל - שוויון זכויות מוחלט לכל אזרחיה", ציין ריבלין תוך שהוא מתייחס לקמפיין רה"מ 'זה ביבי או טיבי'.‏

מי שמיהר להגיב הוא יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה שהגיב לריבלין: "‎זה הכל כי בני עמך בחרו בטרור. מה אתה מתפלא", וזאת בהתייחסות לדברים שאמר נשיא המדינה לאחר האירוע בדומא.

במפלגתם של גנץ ולפיד, 'כחול לבן' מיהרו להגיב ומטעמם נמסר כי "לאורך הקמפיין הקפדנו לשמור על כבודה של משפחת נתניהו, אבל אנחנו קוראים עכשיו למר בנימין נתניהו, שלוט בפיו ובמקלדתו של בנך יאיר".

"ההסתה שלכם כלפי נשיא המדינה של כולנו חוצה כל גבול אפשרי. ישראל לפני הכל לא משפחת נתניהו לפני הכל", אמרו.

מועמד המפלגה יועז הנדל אף הוא הגיב לו בחריפות: "בושה. תעשה עם עצמך משהו".

נתניהו הצעיר לא נותר אדיש ועקץ את הנדל: "או באמת רק אתה היית חסר! השפוט של נוני מוזס! המגדלור המוסרי שהרג ילדה בת 10 ויצא מזה בלי כלום! חבר מפלגתו של גבי אשכנזי שפעל כראש מאפייה בזמן שהיה רמטכל! חבר במפלגה שהדרך היחידה שלה להגיע לשלטון זה לעשות קואליציה עם מרצ והמפלגות הערביות (אין לכם 61 בלי זה) לא ידעתי שעלה תאנה מדבר".

הנדל השיב לו: "תנשום עמוק. יש דברים חשובים יותר מפוליטיקה. אתה עדיין צעיר".

מפלגת העבודה מסרה לנתניהו בתגובה למתקפה של בנו נגד נשיא המדינה: "תרסן את יאיר ותתנצל. הפרנויות שלכם הלכו רחוק מידי".

עוד הוסיפו ב'העבודה': "נתניהו, שוב אתה שולח את הבן שלך להגיב בשמך? תרסן את יאיר ותתנצל. המתקפה העלובה של הבן שלך נגד הנשיא חצתה את כל הגבולות. הפרנויות שלכם הלכו רחוק מדי. הנשיא רבלין נוהג בממלכתיות. במקום לתקוף את ריבלין, תלמד ממנו".

הנשיא ריבלין יאיר נתניהו בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד