י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתקפה חזיתית

סמוטריץ': שהמסטולים במרצ יצביעו לפייגלין

סמוטריץ'במתקפה כנגד משה פייגלין: "אדם חסר אחריות. מגולמן שמשחק אותה סטיב ג׳ובס נחמד במודעות" • "אני לא מתכוון בשום אופן לזרום עם עגל הזהב הזה"

סמוטריץ': שהמסטולים במרצ יצביעו לפייגלין
סמוטריץ' ופייגלין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר האיחוד הלאומי, חה"כ בצלאל סמוטריץ', יוצא במתקפה כנגד משה פייגלין, יו"ר מפלגת 'זהות', שבסקרים האחרונים מצליח לעבור את אחוז החסימה - וקורא ל"סטלנים של מרצ" לתמוך בו.

"פייגלין הוא אדם חסר אחריות, הוא מגולמן שמשחק אותה סטיב ג׳ובס נחמד במודעות. אם הוא אומר שהתנאי שלו להיכנס לממשלה זה להציף את רחובות ישראל בסמים - אין דבר כזה סמים קלים", אמר סמוטריץ'.

לדברי סמוטריץ', "כל עוד זה תלוי בי - הוא לא ייכנס לממשלה". סמוטריץ ציין כי, "אני לא מתכוון בשום אופן לזרום עם עגל הזהב הזה, אם יש כמה מסטולים במרצ שרוצים לפתוח את הבוקר עם ג׳וינט - שיצביעו לפייגלין. מעולם לא ניסיתי ג׳וינט, חס וחלילה".

כזכור, בסקרים האחרונים הצליח פייגלין לעבור את אחוז החסימה ואולם סירב להצהיר חד משמעית כי יישב בקואליציית הימין. כאשר תנאי הסף שלו לכניסה לקואליציה הוא הלגיליזציה למעשני הסמים הקלים בישראל.

האמירה שלו לפיה יישב בקואליציה של גנץ לו יקבל רק צמדו הבטחה לטיפול בלגלזיציה, הצליחה להלחיץ אפילו את רה"מ נתניהו.

בשיחה שהתקיימה אמש (שני) עם נתניהו ברשת החברתית, שיגר רה"מ מסר לאחד הפונים ולפיו הוא בוחן אפשרות של קידום הנושא בממשלה הבאה, במידה וירכיב אותה.

בצלאל סמוטריץ' משה פייגלין קנאביס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד