י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תופעת החרדים בליכוד

הח"כ החרדי: "גם מודרנים צריכים להצביע ג'"

במפלגות החרדיות ניכרת דאגה מזליגת קולות מהמגזר לעבר מפלגות הימין השונות, בראשן הליכוד • ח"כ ישראל אייכלר נשא נאום בכינוס פנימי של המפלגה החסידית וקרא לחרדים המוגדרים מודרניים לשלשל פתק ג' לקלפי

הח"כ החרדי: "גם מודרנים צריכים להצביע ג'"
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש / פלאש 90

בשל הנתונים הרבים המוכיחים כי חרדים רבים צפויים לצאת ביום הבחירות ולהצביע לליכוד או ליתר מפלגות הימין (בנט, עוצמה יהודית או פייגלין) חה"כ ישראל אייכלר מתריע מפני סכנה ממשית לעולם התורה וקורא גם לציבור המודרני להצביע ליהדות התורה.

בדברים שנשא אמש בכינוס פנימי של 'אגודת ישראל' אמר, "אנחנו בונים עולם תורה ושל יהדות ויש אנשים שרוצים להשמיד להרוג ולאבד במובן הרוחני את כל היהדות החרדית בארץ ישראל, לא במובן הגשמי, לא אכפת להן שהחרדים יחיו אבל שיהיו חילונים".

אייכלר ציין כי, "העניין של הבחירות עכשיו יוכרעו על קולות של מנדט אחד את שניים, אם חלילה מלכות הרשעה של גנץ - לפיד יצליחו לכבוש את השלטון בנוסף לבג"ץ ולפקידות של מערכת המשפט שכבר שולטת בנו"

"אם חלילה אם ינצחו את הגוש הדתי החרדי והימני שזה לא אותו דבר אז חלילה אני לא יודע איך אנחנו נהיה - אני לא רוצה לחסור לשנתיים שזעקנו והיינו צריכים לצאת לרחובות ולצעוק גיוואלד" אמר.

בנאומו התייחס חה"כ ישראל אייכלר שהוצב המקום השביעי ברשימת אגודת ישראל, לתופעה המדאיגה בכך שציבורים גדולים במגזר החרדי צפויים להצביע למפלגתו של נתניהו או מפלגות ימין אחרות ואמר כי, "ש אנשים שאומרים: אם כן אז אני אצביע לביבי, או שאני יצביע לאיזה מפלגה אחרת שהיא ימין".

"אנחנו צריכים להגיד להם דבר אחד: דעו לכם, שמי שפוגע באמא שלך שהיא עומדת בתור בקופת חולים עושים לה את זה בגלל שהיא חרדית, כשאישה נוסעת עם עגלה ברכבת ואנשים אומרים לה לזוז עם אנטישמיות שלא רואים אפילו באירופה - זה בגלל שהיא שייכת לשבט החרדי", הבהיר.

"ולכן", ציין אייכלר, "גם אם אתה כבר חצי מודרני וחושב שאתה משתלב כבר בחברה היותר כללית תדע לך שאתה צריך להצביע בשביל השבט שלך, כן גם אם יש לך הרבה טענות לשבט שלך כמו שיש לך טענות על המשפחה שלך"

"השבט שלך מי שילחם בשביל האמא שלך, בשביל אחותך ובשביל הבן שלך שלא יקפחו אותו בגלל שאתה חרדי רק יהדות התורה תדאג לך", הוסיף אייכלר ואמר עוד כי, "אין צורך לדאוג לגוש של נתניהו כי ככל שיהדות התורה תהיה חזקה יותר היא תילחם כנגד מערכת המשפט הרבה יותר מאשר ביבי שהוא בנה את מערכת המשפט, הוא עשה אותם אלוקים אחרים במדינה הזו".

"רק יהדות התורה תביא את המלחמה על לומדי התורה של יעזו להוציא מישהו מהגמרא, הדרך היחידה שהורו לנו גדולי ישראל היא לפעול בתוך מסגרת החוק וכך נפעל - צריך 100% הצבעה".

ישראל אייכלר הליכוד יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד