ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
שבועיים לבחירות

נתניהו וגנץ ימריאו לארה"ב, גבאי יישאר בארץ

המאבק על ליבו של הבוחר הישראלי עולה שלב עם התקרב מועד הבחירות • המועמדים המובילים לכבוש את הכס הנחשק צפויים לארוז מזוודת ולהופיע בפני ועידת איפא"ק

נתניהו וגנץ ימריאו לארה"ב, גבאי יישאר בארץ
בני גנץ ובנימין נתניהו צילום: הדס פרוש ויונתן זינדל, פלאש 90

שבועיים בלבד נותרו לבחירות הגורליות בישראל: ראשי המפלגות והמועמדים לראשות הממשלה בנימין נתניהו והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ימריאו לכינוס מדיני בארה"ב.

על פי התוכנית, הזירה הפוליטית תעבור לארה"ב כאשר ביום שני בעוד שבועיים ינאם בני גנץ בפני וועידת איפא"ק ובמקביל, בזמן הזה צפוי ראש הממשלה להיפגש עם הנשיא דונלד טראמפ.

ביום שלישי יגיע נתניהו לנאום בפני וועידת איפא"ק, למרות המתיחות שנרשמה בין הארגון לראש הממשלה לאור החיבור בין 'עוצמה יהודית' לבית היהודי.

בתוך כך, אבי גבאי ויאיר לפיד הודיעו כי הם לא ישתתפו השנה בכנס היהודי - אמריקאי הגדול בעולם.

ב'כחול לבן' אמרו היום כי גנץ יבהיר בנאומו שם, כי לאחר שינצח בבחירות, תחזור ישראל להיות מדינה שכל ארצות הברית תומכת בה, ויסתיים הקרב שמוביל נתניהו בין ישראל ליהדות ארה"ב.

"גנץ יחזק את השותפות האסטרטגית עם ארצות הברית, הן בנושא המדיני והן בתחום המאבק בטרור", נמסר עוד.

כאמור, אבי גבאי לא ישתתף בוועידה השנתית ומטעמו נמסר כי, "איפא"ק הוא ארגון חשוב מאוד ואנחנו שותפים למחאה שלהם נגד המהלך של נתניהו להכנסת הכהניסטים הגזענים לכנסת".

"בשנה שעברה הגעתי לכנס איפא"ק בוושינגטון ונאמתי בפני 18 אלף אנשים כשמוקד דבריי חזרתי על מחויבותה של מפלגת העבודה לחזון שתי המדינות. אבל השנה הכנס ייערך סמוך מאוד לבחירות ואת הבחירות מנהלים בישראל", אמר.

בנימין נתניהו בני גנץ איפא''ק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד