י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יציל את המצב?

קבלו את הקמפיינר החדש של 'כחול לבן'

כנראה שיש דברים שגם שלושה גנרלים יחד לא יודעים לעשות ובשביל זה צריך יאיר לפיד אחד | ראשי המפלגה שהולכת ויורדת בסקרים קיבלו החלטה שהפוליטיקאי מביניהם ינהל את קמפיין הבחירות | האם זה מה שיציל את המצב? נראה בסקרים הבאים ובעיקר בקלפי

 קבלו את הקמפיינר החדש של 'כחול לבן'
אילוסטרציה צילום: pixabay

לאחר הדיווחים על חילוקי דעות וחיכוכים בין אנשיו של בני גנץ לבין אנשי יאיר לפיד, ראשי מפלגת 'כחול לבן' התכנסו שלשום לישיבה לילית והחליטו פה אחד כי מי שינהל את הקמפיין יהיה יאיר לפיד בעצמו. כך מדווח הערב (שלישי) עמית סגל ב'ערוץ 12'.

על פי דיווחו של סגל, ההכרעה נפלה לאחר ששלושת הגנרלים הבינו כי הוא הוותיק והמנוסה מביניהם בפוליטיקה ובניהול קמפיינים הוא יאיר לפיד שרץ בפעם השלישית לכנסת, מסתבר גם כי אנשיו של לפיד יקבלו את ההחלטות לאורך הימים שנותרו ואילו אנשיו של גנץ ייסוגו.

נזכיר, כי בשני סקרים אחרונים שפורסמו בעיתון 'הארץ' וב'חדשות 13', הצטמצם הפער בין מפלגת 'כחול לבן' לליכוד ועמד על שלושה מנדטים בלבד. בשני הסקרים הללו קיבלה 'כחול לבן' 31 מנדטים, לעומת 'הליכוד' שקיבל 28 מנדטים וגם שמר על רוב לגוש הימין.

שלשום דיווח הכתב הפוליטי ספי עובדיה ב'ערוץ 13' על אודות חילוקי דעות שהתגלעו בין אנשי הקמפיין של גנץ לבין אלה של לפיד וזאת על רקע הנסיגה של מפלגת 'כחול לבן' בסקרים האחרונים והפער ההולך ומצטמצם בינם לבין 'הליכוד'.

הכתב ציין כי בין גנץ ולפיד שוררת אחווה ושיתוף פעולה מצוין. אולם בציטוטים שהציג מאחת הישיבות, העירו אנשי 'יש עתיד' לאנשי גנץ על הקמפיין ואמרו כי הוא "לא חד ואינו אפקטיבי". בתגובה הטיחו אנשי גנץ באנשי לפיד, "הקמפיין עבד מצוין עד שהגעתם".

במפלגת 'כחול לבן' הגיבו לספי עובדיה ואמרו, "יש יחסים מעולים ועבודת צוות בין המנהיגים ובין היועצים וניתן לראות את התוצאות בשטח – תוך זמן קצר הפכה כחול לבן למפלגה הגדולה ביותר".

בתגובת המפלגה תקפו את הכתב אישית ואמרו, "חבל שעיתונאי רציני עסוק ברכילויות וספינים של יריבים לחוצים".

רביב דרוקר הוסיף אחריו לפרשן ודיווח כי ימים קשים עוברים על מטה 'כחול לבן'. הם מאוד מודאגים מהסקרים, המועמד בני גנץ דפק היום על השולחן ומתח ביקורת על חלק מהדברים שמתרחשים בקמפיין הבחירות שלו. 

לדברי הפרשן, מאז האיחוד עם 'יש עתיד' והצירוף של גבי אשכנזי, הכל נתקע. יש הרבה מאוד מריבות בין היועצים. אין ראש אחד לקמפיין הזה והיום נעשה ניסיון להתניע מחדש את העסק ולהוביל אותם ב-30 הימים שנותרו עד לבחירות.

 

מפלגת כחול לבן יאיר לפיד סקרים קמפיין בחירות בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד