ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
משלם על הפה הגדול

יאיר נתניהו הוצא לחופשה ללא תשלום

בנם של בנימין ושרה נתניהו חצה מזמן את הגבולות בהתבטאויות משולחות רסן ברשתות החברתיות, האחרונה שבהן - עקיצה ארסית לעברו של נשיא המדינה שבעוד כחודש צפוי להטיל את הרכבת הממשלה על אביו או על יריב | הערב מדווח כי הוא הושהה מעבודתו עד לאחר בחירות

יאיר נתניהו הוצא לחופשה ללא תשלום
יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוצא לחופשה כפויה ללא תשלום, עד לאחר הבחירות וזאת בעקבות ההתבטאויות הפוליטיות שלו החוזרות ונשנות מדי כמה שעות, כך דיווח הערב הכתב ירון אברהם ב'ערוץ 12'.

נתניהו הבן, עובד מזה כחצי שנה כמתאם ניו מדיה בארגון 'שורת דין' המייצג נפגעי טרור בארץ ובעולם. 

לדברי אנשי הארגון ששוחחו עם הכתב, מה שהוביל להחלטה הוא אי שביעות רצון מהתבטאויותיו הפוליטית בדף הפייסבוק ובחשבון הטוויטר שלו שהפכן לפופולריים. הם ציינו כי דברים שכתב יצרו כאב ראש לארגון וכי הם קיבלו פניות רבות מגורמים שונים אשר תהו האם עמדותיו של יאיר נתניהו מייצגות גם את הארגון.

את הסיבה העיקרית הם נועצים בכך שיאיר נתניהו הוא בימים אלה איש פוליטי, שכן הוא נוטל חלק אינטגרלי בקמפיין 'הליכוד' ולכן הוחלט להשהותו עד לאחר הבחירות, אז אין ולא תהיה מניעה שיחזור לעבוד בארגון.

בארגון 'שורת דין' הרשמית אישרו את הדיווח, "הארגון שלנו לא יכול לערב פוליטיקה", כך עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר מנכ"לית הארגון.

נזכיר, הסערה האחרונה שעורר יאיר נתניהו, היא עקיצה ארסית ששיגר אתמול (שני) לעברו של נשיא המדינה ראובן ריבלין.

הסיפור החל לאחר שנשיא המדינה צייץ ברשת הטוויטר כי, "‏בתקופה האחרונה בה המחשבה הפוליטית מסחררת כל היגיון שהכרנו, אנו נחשפים לשיח בלתי מתקבל על הדעת כלפי אזרחי ישראל הערבים".

"אני מסרב להאמין שיש מפלגות שויתרו על דמותה של מדינת ישראל, כמדינה יהודית ודמוקרטית. במדינת ישראל - שוויון זכויות מוחלט לכל אזרחיה", ציין ריבלין תוך שהוא מתייחס לקמפיין רה"מ 'זה ביבי או טיבי'.‏

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הגיב לריבלין: "‎זה הכל כי בני עמך בחרו בטרור. מה אתה מתפלא", וזאת בהתייחסות לדברים שאמר נשיא המדינה לאחר הצתת ביתה של משפחת דאוובשה בכפר הערבי דומא.

במפלגתם של גנץ ולפיד, 'כחול לבן' מיהרו לתקוף ומטעמם נמסר כי "לאורך הקמפיין הקפדנו לשמור על כבודה של משפחת נתניהו, אבל אנחנו קוראים עכשיו למר בנימין נתניהו, שלוט בפיו ובמקלדתו של בנך יאיר".

"ההסתה שלכם כלפי נשיא המדינה של כולנו חוצה כל גבול אפשרי. ישראל לפני הכל לא משפחת נתניהו לפני הכל", אמרו.

מועמד המפלגה יועז הנדל אף הוא הגיב לו בחריפות: "בושה. תעשה עם עצמך משהו".

נתניהו הצעיר לא נותר אדיש ועקץ את הנדל: "או באמת רק אתה היית חסר! השפוט של נוני מוזס! המגדלור המוסרי שהרג ילדה בת 10 ויצא מזה בלי כלום! חבר מפלגתו של גבי אשכנזי שפעל כראש מאפייה בזמן שהיה רמטכל! חבר במפלגה שהדרך היחידה שלה להגיע לשלטון זה לעשות קואליציה עם מרצ והמפלגות הערביות (אין לכם 61 בלי זה) לא ידעתי שעלה תאנה מדבר".

הנדל השיב לו: "תנשום עמוק. יש דברים חשובים יותר מפוליטיקה. אתה עדיין צעיר".

מפלגת 'העבודה' מסרה לנתניהו בתגובה למתקפה של בנו נגד נשיא המדינה: "תרסן את יאיר ותתנצל. הפרנויות שלכם הלכו רחוק מידי".

עוד הוסיפו ב'העבודה': "נתניהו, שוב אתה שולח את הבן שלך להגיב בשמך? תרסן את יאיר ותתנצל. המתקפה העלובה של הבן שלך נגד הנשיא חצתה את כל הגבולות. הפרנויות שלכם הלכו רחוק מדי. הנשיא רבלין נוהג בממלכתיות. במקום לתקוף את ריבלין, תלמד ממנו".

יאיר נתניהו בנימין נתניהו שורת הדין חופשה כפויה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד