י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פגישה אישית ופרגון פומבי

התחממות ביחסים בין נתניהו לגדעון סער

לפחות 'אויב' אחד הוסר מהרשימה השחורה של משפחת נתניהו; גדעון סער זוכה בימים האחרונים לקרבה יתירה לראש הממשלה כשאך לפני כמה שבועות האשים אותו בניסיון לחתור תחתיו ופעל לפגוע בו בפריימריז הפנימיים | השניים נפגשו לשיחה בארבע עיניים - יוצאים יחדיו לכנסים וגם; ראיון באולפני הליכוד

התחממות ביחסים בין נתניהו לגדעון סער
גדעון סער ונתניהו ביום שני צילום: מתוך הטוויטר של מאיר גל

היחסים מלבלבים: בנימין נתניהו וגדעון סער שמו מאחוריהם את היריבות האישית ופועלים יחדיו לניצחון 'הליכוד'.

הכל החל בערב השקת הקמפיין של 'הליכוד' לפני כשבוע, כאשר ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' חלף על פני יריבו המר גדעון סער הוא הפתיע את כולם כאשר לחץ את ידו בחום והניף את ידיהם אל על, כדי שכולם יראו כי הם פותחים דף חדש.

בכך לא תם הסיפור, אתמול העלה ראש הממשלה תצלום בחשבון הטוויטר שלו, עם גדעון סער ובכירי 'הליכוד' וכתב "מנהיגות מאוחדת לניצחון הליכוד".

מתוך חשבון הטוויטר של ראש הממשלה. צילום: שרון רביבו.

אמש (שלישי) דיווח הכתב הפוליטי של 'כאן חדשות' מיכאל שמש, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו וגדעון סער שעד לאחרונה הואשם כמי שניסה לחולל פוטש נגדו יחד עם נשיא המדינה רובי ריבלין, נפגשו לשיחה בארבע עיניים ושוחחו על נושא קמפיין הליכוד והדרכים שיובילו לניצחונם בבחירות, אך לא העלו בשיחתם את הנושא שגרם לקצר ביניהם.

בנוסף, אמש התראיין סער לאולפני 'הליכוד TV' בהגשת אלירז שדה, כשמקביל ראש הממשלה קידם אותו בדף הפייסבוק הפופולרי שלו וכתב, "גדעון סער איתנו באולפן. הצטרפו לליכוד טי.וי".

 

גדעון סער בנימין נתניהו הליכוד מיכאל שמש כאן 11 בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד