י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"נוצר בלבול"

לראשונה: 'דגל התורה' משיקה קו נייעס רשמי

דגלנו: לראשונה - 'דגל התורה' משיקה קו נייעס חדש שיתאים למודל 2019 • מקלב בירך: "טוב שיש קו מידע לאלפי הפעילים - ללא כותרות צבעוניות ומלל מיותר"

לראשונה: 'דגל התורה' משיקה קו נייעס רשמי
בחור משוחח בטלפון. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

בדגל התורה ממשיכים להתחדש עם הקמפיין ומנסים להתאים אותו ל-2019. לאחר שהשיקו עמוד 'פייסבוק' רשמי, כעת הם משיקים קו נייעס - שישמש את מטה ההסברה הרשמי כאשר חברי הכנסת נוהרים להתראיין בקו.

מאז שהופעל הקו, התראיינו לקו חברי הכנסת משה גפני, וחה"כ אורי מקלב. האחרון פתח אמש (שלישי) את הראיון בברכה לקו הנייעס הרשמי ואמר: "טוב שיש קו מידע לאלפי הפעילים, ללא כותרות צבעוניות ומלל מיותר. מכאן תבוא הברכה לכלל הפעילים שמוסרים נפשם למען התנועה הקדושה".

במטה ההסברה של 'דגל התורה' מסבירים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "בתקופת הבחירות המוניציפליות פעלו כמה קווים לייצג את המערכה ונוצר בלבול, לכן הוקם קו אחד בשם 'דגלנו', שייצג באופן הכי רשמי במקביל לביטאון התנועה וכך נקדש שם שמים בעזרת השם".

במהלך הראיון התייחס מקלב לנושאים ציבוריים שונים כמו גם ליחס לנתניהו וללפיד.

״החיבור של גנץ ולפיד יצר מפלגת שמאל הדוגלת בשנאת דת. כולנו מודעים לחשש הגדול שמפלגת כחול שחור יש עתיד תהיה בת 30 וכמה מנדטים. יש חשש שהיא תיהיה המפלגה הגדולה בישראל. מפלגת שמאל ששמה דגש גם על שנאת דת".

לדבריו, "ללפיד יש משקל גדול בהפיכת נושאי דת ומדינה לדגל במפלגה הזו . אין לו שום משמעות בנושאים של קביעת מדיניות בבטחון בכלכלה או בחברה אז הוא נתפס לנושא רדיפת חרדים״.

עוד הוסיף מקלב, ״אנחנו ביהדות התורה אומרים שנתמוך בנתניהו לראשות הממשלה גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים. יש אנשים שרוצים להשפיע ולדעת שהם חלק מהמחנה הבולט".

"אבל הדרך לנתניהו זה רק דרכנו. נכון שהוא נרדף וצריך לחזק אותו. אבל מי שמצביע לנו למפלגה יציבה הוא גם מחזק אותו וגם שומר במקביל על עולם התורה ונושאי המסורת ושמירת הדת״.

מקלב התייחס למערכת היחסים השברירית ביהדות התורה ולהיסטוריה של המאבקים הפנימיים בין אגודת ישראל לדגל התורה בבחירות המונציפאליות: היום יש אצלנו אחדות ביהדות התורה".

"עשינו מאמץ להתגבר על מה שהיה בבחירות המונציפאליות. דגל התורה העבירה על מידותיה והסכימה לנוסחה של 50:50 מול אגודת ישראל. אני מרגיש את הפידבק של הציבור ואת התמיכה וההערכה".

אורי מקלב מפלגת כחול לבן הדתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד