י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הקרב על כל קול

על רקע זליגת הקולות? החרדים נגד פייגלין: "מסמם את הציבור"

בין הנואמים בכנס לשכת סוכני הביטוח, היה גם ח"כ יעקב אשר. הוא תקף בדבריו את שר האוצר לשעבר והמועמד לראשות הממשלה ברוטציה יאיר לפיד וגם את יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין שגורף לא מעט קולות חרדיים • 27 ימים לבחירות - המסרים והטונים מחריפים - כולם נגד כולם

על רקע זליגת הקולות? החרדים נגד פייגלין: "מסמם את הציבור"
חרדים בקלפי צילום: אביר סולטן, פלאש 90

חבר הכנסת יעקב אשר מ'יהדות התורה' נאם הבוקר (רביעי) בכנס סוכני הביטוח באילת והתייחס לשלל נושאים העומדים על הפרק.

ביממה האחרונה עלה ביתר שאת נושא ה'לגליזציה' שפירושה, הסרת איסור שקיים לגבי פעולה שאינה חוקית, או חקיקת חוק שמתיר פעולה שהייתה בעבר מחוץ לחוק. 

חבר הכנסת אשר תקף את יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין שמבקש לקדם לגליזציה בנושא הקנאביס, ואמר, "הוא רוצה לסמם את הציבור. הבטחת הבחירות שלו היא כמו לתת פטור מהעמדה לדין לכל אזרח שיעבור באור אדום".

הח"כ החרדי עסק גם בנושאים עסקיים ופיננסיים בכנס לשכת סוכני הביטוח והבהיר כי "סגירת שדה דב היא אחת הטעויות הגדולות של ממשלת ישראל. זו טעות שתעלה למדינה הרבה כסף ותכניס למלכוד את תושבי אילת. זה אחד הסממנים של חוסר היעילות של הבירוקרטיה, הממשל, והפקידים בישראל. אני קורא לראש הממשלה ולשר האוצר לדחות את הגזרה הזו".

אשר תקף גם את עודף הרגולציה בכלכלה הישראלית: "מה שעשו לסוכני הביטוח בשנים האחרונות זה עוול מטורף. מי ששוקל להצביע לכחול לבן - שיזכור שמי שהביא את [דורית] סלינגר לרשות שוק ההון זה יאיר לפיד. תזכרו את זה ביום הבחירות".

מוקדם יותר היום, תקף חברו לסיעה חבר הכנסת אורי מקלב את מפלגת 'כחול לבן' בקו הנייעס 'דגלנו' ואמר, "החיבור של גנץ ולפיד יצר מפלגת שמאל הדוגלת בשנאת דת. כולנו מודעים לחשש הגדול שמפלגת כחול שחור יש עתיד תהיה בת 30 וכמה מנדטים. יש חשש שהיא תיהיה המפלגה הגדולה בישראל. מפלגת שמאל ששמה דגש גם על שנאת דת".

לדבריו, "ללפיד יש משקל גדול בהפיכת נושאי דת ומדינה לדגל במפלגה הזו . אין לו שום משמעות בנושאים של קביעת מדיניות בבטחון בכלכלה או בחברה אז הוא נתפס לנושא רדיפת חרדים".

עוד הוסיף מקלב, "אנחנו ביהדות התורה אומרים שנתמוך בנתניהו לראשות הממשלה גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים. יש אנשים שרוצים להשפיע ולדעת שהם חלק מהמחנה הבולט".

"הדרך לנתניהו זה רק דרכנו" הצהיר הח"כ הדגלאי וציין, "נכון שהוא נרדף וצריך לחזק אותו. אבל מי שמצביע לנו למפלגה יציבה הוא גם מחזק אותו וגם שומר במקביל על עולם התורה ונושאי המסורת ושמירת הדת".

יעקב אשר יאיר לפיד בחירות 2019 משה פייגלין אורי מקלב סוכני ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד