י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

הם מ-פ-ח-ד-י-ם: יאיר לפיד חושש מדרעי

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לאחר שאריה דרעי הזמין את יאיר לפיד ב'חדשות 12' לבוא ולהתעמת עמו בשידור חי, בערוץ הרימו את הכפפה והזמינו היום (רביעי) את השניים לעימות שיערך בשידור חי באולפן על ידי המגישה קרן מרציאנו | דרעי אישר - אך ככל הנראה העימות לא יתרחש

הם מ-פ-ח-ד-י-ם: יאיר לפיד חושש מדרעי
לפיד מסתודד עם דרעי במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

פרסום ראשון: לאחר שבעימות הקודם במערכת הבחירות ב-2015 טען יאיר לפיד, כי צריך לשקם את השר דרעי - יו"ר ש"ס הפיק היום (רביעי) סרטון מיוחד בו הוא קורא ליאיר לפיד להתייצב מולו לעימות פומבי.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מ'ערוץ 12' פנו היום לשניים עם הצעה לקיים עימות בשידור חי שיערך בהגשת העיתונאית קרן מרציאנו, מלשכתו של יו"ר ש"ס השר דרעי אישרו הגעה ואילו מ-'כחול לבן' סירבו לשלוח לעימות את חה"כ לפיד שהפך בימים האחרונים לראש הקמפיין של המפלגה.

מ'כחול לבן' מסרו ל'בחדרי חרדים': "אין לנו עניין בעימות עם אריה דרעי".

לעומתם, מתנועת ש"ס נמסר ל'בחדרי חרדים': "כנראה שהגנרלים לא אישרו עדיין ללפיד להגיע לעימות, כי הם מנסים להסתיר את דעותיהם נגד הצביון היהודי של המדינה ונגד הציבור הדתי והחרדי".

"ההזמנה לעימות עדיין בתוקף, ובכל רגע נתון שלפיד יחליט לאזור אומץ ולהגיע לעימות - השר דרעי יתייצב מולו לחשוף את עמדותיו האמיתיות", טענו בש"ס.

"פעם הוא הבטיח שיש עתיד, אז אני רוצה לשאול אותו", פתח דרעי את הסרטון ותהה, "יאיר לפיד איזה עתיד אתה מתכנן? לשבת שלנו?! לכותל הקדוש?! לחתונה היהודית?!יאיר לפיד תגיד לי איזה עתיד אתה מתכנן לחינוך של ילדי ישראל?".

דרעי קרא ללפיד לבוא לעימות פומבי, "אני קורא לך, בוא לעימות מולי בכל מקום ושעה שתבחר, אתה יודע מה, אתה יכול לבחור גם את המנחה. תבוא ונדבר על איזו ישראל תהיה כאן, יהודית או אזרחית? תבין לפיד, דמוקרטיה זה לא רק להגיד את מי אתה שונא אלא להגיד מה אתה חושב".

לסיום, שיגר דרעי עקיצה כואבת לעברו של לפיד כשאמר: "אני מקווה שהגנרלים יאשרו לו לבוא".

יאיר לפיד ש"ס מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד