י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
טעות צפויה מראש

"מפלגת גנץ-לפיד צועדת לבית הקברות"

המפלגה שהייתה לתקווה הלבנה של השמאל הישראלי ואנשי 'רק לא ביבי', עוברת ימים לא קלים בדרכה לכבוש את השלטון וחווה משברים וטלטלות שמשפיעות באופן משמעותי על קמפיין הבחירות

"מפלגת גנץ-לפיד צועדת לבית הקברות"
בני גנץ צילום: שריה דיאמנט

מדברים שמפרסם הבוקר (שישי) העיתונאי בן כספית בטורו ב'מעריב-סופהשבוע' - עולה כי מתחוללת אנדרלמוסיה במפלגה הטוענת לכתר.

לדבריו, "עד הימים האחרונים רק טחנו שם מים בישיבות. עבדו על ריק. הכל מתחיל מהקודקוד גנץ שלא יודע לקבל החלטות. אצל נתניהו מהרגע שמציגים לו סרטון עד שזה מגיע לרשת לוקח כמה שעות, אצל בני גנץ כמה שבועות וזה עוד טוב. רוב הדברים שנרקמו לא קרו".

עוד הוא מספר, "גנץ ואנשיו יושבים שעות לנתח סרטונים. כזה הוא גנץ, כל מה שאפשר לדחות ביום נדחה בשבועיים, כל מה שלא חייבים להחליט לא נחליט. ככה אי אפשר לבנות מנהיגות ובטח שלא לנצח קמפיין. בקמפיין צריך לתקוף, לייצר אקשן, לעורר תגובות, לייצר אנרגיה ולהקים מהומות".

על הקמפיין של 'כחול לבן' כותב בן כספית: "אנשי יאיר לפיד קלטו השבוע שהם צועדים בעיניים פקוחות לבית קברות ודפקו על השולחן. לפיד קיבל לבדו את הובלת הקמפיין. רוב הצוות של גנץ פוזר או נקבר. כרגע מנהלים את הקמפיין לצד לפיד רק: הלל קוברינסקי, מרק מלמן, שלום שלמה וישראל בכר".

דברים דומים מתאר גם העיתונאי עמית סגל בטורו ב'ידיעות אחרונות', "אי אפשר לתאר במילים מה שקורה במפלגת 'כחול לבן'" כותב סגל, "כל שטות עולה להכרעת ארבעת המנהיגים. יש בדרג המקצועי מאבקים אישיים ומערכות כפולות. שני אנשים אחראים על דוברות, שניים על סקרים ושניים על אסטרטגיה. התוצאה היא שבמקום קמפיין - לא עושים שם כלום".

לדברי סגל, ב'חוסן לישראל' תוקפים בחריפות את אנשי 'יש עתיד': "המסרים שלהם מתאימים למפלגה בינונית, לא למי שרוצה ללכת עד הסוף ולנצח". על דבר אחד שני הצדדים מסכימים שם: שנשאר בערך שבוע להפוך את המגמה לפני שיהיה מאוחר מדי. לפיד קיבל את ניהול הקמפיין".

בני גנץ יאיר לפיד בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד