י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
11 שנים אחרי

כשהרב מאזוז כתב ליו"ר ש"ס: "מדוע לא תודיעו למרן את כל האמת?!"

השר לשעבר אלי ישי שמתהדר בכך שהוא ממושמע לגדולי ישראל ופועל אך ורק על פי הוראתם, מתברר כמי שבעצמו לא סר למרותם | מכתב שפרסם 'בחדרי' לפני כ-11 שנים, ומציג אותו לעיניכם לראשונה, חושף כי ראשי ש"ס בראשות אלי ישי, העלימו מידע נחוץ ממרן הגר"ע יוסף זצ"ל 

כשהרב מאזוז כתב ליו"ר ש"ס: "מדוע לא תודיעו למרן את כל האמת?!"
הגר"מ מאזוז, אלי ישי והגר"ע יוסף זצ"ל צילום: אהרן קרון, פלאש 90

בעוד יו"ר 'יחד' אלי ישי, שכיהן בעברו כיו"ר תנועת ש"ס, מתהדר כי בניגוד לשותפו לשעבר אריה דרעי, הוא ממושמע תמיד לגדולי ישראל ואינו זז צעד אחד ללא דעתם, 'בחדרי חרדים' חושף לראשונה מכתב בכתב ידו של פטרונו הפוליטי כיום, שמוכיח אחרת.

התקופה היא שנת תשס"ח - השנים שלאחר ההתנתקות, ממשלת ישראל השלושים ואחת בראשות אהוד אולמרט סובלת מירי בלתי פוסק מעוטף עזה ושיחות שלום מתקדמות בין ראש הממשלה לנשיא ארה"ב הנכנס ברק אובמה על חלוקת גבולות מחדש.

באותם ימים, חזר יו"ר ש"ס דאז אלי ישי, שעמד בראש הסיעה ללא עוררים, כשתחתיו תריסר חברי כנסת, השכם והערב על איום פרישה מהקואליציה בעקבות הקפאת הבנייה, שיחות השלום והטרור הנמשך.

'בחדרי חרדים' פרסם לפני 11 שנים את תוכן המכתב, אך לא את המכתב עצמו. כעת אנו מציגים לראשונה את המכתב בכתב ידו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז, להנהגה הרוחנית והפוליטית של תנועת ש"ס, בו הוא דרש מהם להודיע על פרישה מהקואליציה בעקבות המצב המדיני.

וכך כתב ראש הישיבה בכתב ידו אז, "אנו שומעים מידי יום ממקורות נאמנים שהבנייה בירושלים נעצרה, וכי כבר מכרו לאויבינו ישובים רבים סביב ירושלים (בחדרי חרדים). ונעשתה ירושלים צרים סביב לה". וכי תושבי יהודה ושומרון צפויים לגירוש חלילה, שיעלה בעוצמתו ובזוועתו פי 20 מהמראות והמחזות הנוראים שראינו בגוש קטיף, שפצעיהם לא החלימו ולא הגלידו עד היום הזה".

הרב מאזוז הוסיף וכתב, "על כולם, קאסמים יורדים יום יום על אחינו תושבי שדרות, כאילו נידונו חלילה להשמיד, להרוג ולאבד כבימי המן", הרב תקף את ראש הממשלה דאז אולמרט כשכתב, "ראש הממשלה ושר הביטחון, שני זנבות האודים (אבודים) העשנים, אינם עושים מאומה, רק פעם לחודשיים סיכול ממוקד פה, חיסול ממוקד שם, ועוברים לסדר היום".

במרכז מכתבו, רמז ראש הישיבה כי ראשי התנועה בראשות אליהו ישי, מסתירים מידע מנשיא מועצת החכמים מרן הגר"ע יוסף זצ"ל: "ואתם מחשים?!, מדוע לא תודיעו את כל האמת למרן הגר"ע יוסף שליט"א ותפרשו מיד מהממשלה?", תהה ראש הישיבה, "אדם חסר חוט שידרה - הידאג לתושבי שדרות?!, אדם שמדבר אחת בפה ואחת בלב - יעשה הסכמים עם אויבים שיעשו אחת בפה ועשר בלב?".

"ולא עוד אלא שאין ידם תקיפה על עצמם, פתח וחמאס וחיזבאללה ונסראללה זכרם לדיראון עולם", תקף אז הרב מאזוז.

לסיום כתב ר"י 'כסא רחמים' לראשי ש"ס, "האם אתם רוצים שתנועת ש"ס תצטמק חלילה, למחצה לשליש ולרביע?! אם לא - קומו ועשו מעשה. ויפה שעה אחת קודם".

הרב מאיר מאזוז אלי ישי הגר"ע יוסף ש"ס התנתקות אהוד אולמרט גדולי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד