ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צפו

בשורה: חיי החייל שנפצע קשה בפיגוע - ניצלו

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, טיפלו בשני פצועים שנפגעו מירי המחבל • למרות המאמצים של כוחות הביטחון שמנהלים אחריו מצוד - המחבל טרם נעצר

בשורה: חיי החייל שנפצע קשה בפיגוע - ניצלו
פרופ' פייר זינגר, מנהל מחלקת טיפול נמרץ בילינסון צילום: דוברות ביה"ח בילינסון

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, טיפלו מאז אתמול (ראשון) בשעות הבוקר בשני פצועים שנפגעו מירי המחבל עומאר אבו ליילי מהכפר זאוויה, שלמרות שחלפו 24 שעות, הוא טרם נעצר למרות המאמצים של כוחות הביטחון שמנהלים אחריו מצוד.

"קיבלנו חייל צעיר שקיבל כדור בצד ימין של הגוף שלו, הכדור הזה חדר לתוך האיברים הפנימיים שלו" סיפר הבוקר פרופ' פייר זינגר, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים בילינסון. "הניתוחים שהוא עבר, הצליחו להציל את חייו" בישר לכלי התקשורת לאחר שבני המשפחה עודכנו בפרטים.

"הצוות של המנתחים, וגם הרטנגן, הצליח לעצור את הדימום שכמעט היה הורג אותו. הוא התייצב וכרגע אנו מטפלים בו בצורה מאוד אינטנסיבית. מצבו עדיין מוגדר קשה והוא טרם יצא מכלל סכנה. הוא יעבור ניתוח נוסף הערב או מחר בבוקר".

פרופ' זינגר אמר כי אתמול התקבלו בבית החולים שני פצועים קשים מאוד לאחר הפיגוע הירי באריאל. "קיבלנו חולה יותר מבוגר, הרב אטינגר, שנפצע בצורה אנושה, כדור שפגע לו במוח בצורה קשה ביותר". הפרופ' אמר כי "למרות כל הטיפולים שהענקנו לו, לצערינו החולה הזה נפטר הבוקר מפצעיו. אנו משתתפים בצער המשפחה. צר לנו על כל הרגעים האלה כאשר הם היו איתו, ראינו עד כמה המשפחה שלו חזקה".

פיגוע ירי צומת אריאל גיתי אבישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד