י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

למעלה משישים קריאות מגילה בהתנדבות

זו כבר מסורת של שנים שארגון איילת השחר יזם ומארגן קריאת מגילה בקיבוצים ומושבים חילוניים בהם אין בית כנסת מסודר • מערך שלם של מתנדבים יוצאים למקומות אלו מצויידים במגילה כשרה ומזכים את בני המקום בקריאת מגילה כהלכה

למעלה משישים קריאות מגילה בהתנדבות
קריאת מגילה ע"י איילת השחר צילום: יח"צ

בכל מקום אשר דבר המלך ודתו מגיע

ב"איילת השחר" נערכים לקריאת מגילה על ידי מתנדבים בלמעלה מ60 מקומות יישוב

זו כבר מסורת של שנים שארגון איילת השחר יזם ומארגן קריאת מגילה בקיבוצים ומושבים חילוניים בהם אין בית כנסת מסודר. מערך שלם של מתנדבים יוצאים למקומות אלו מצויידים במגילה כשרה ומזכים את בני המקום בקריאת מגילה כהלכה.

בחלק מהמקומות כבר מכירים את פעילי הארגון ומצפי לבואם כמידי שנה ושמורים איתם על קשר שהופך עם הזמן לחיבור של חברותות טלפוניות ועוד פעילויות תורנית במשך כל ימות השנה.

גם השנה התווספו קיבוצים ומקומות חדשים בהם לא נשמע מעולם קריאת מגילה כהלכה ולאור התעוררות של חלק מהתושבים פנו לאיילת השחר בבקשה לסייע בהקמת מניין מכובד ברוב עם לקיים את מצוות החג.

הרב שלמה רענן יו"ר איילת השחר מבקש לנצל את הבמה ולפנות לכל מי שיש בו את הרצון לנצל את יום הפורים לפעולה של קרוב לבבות שיש בה פוטנציאל להשפעה מיוחדת, להתנדב לאחד מהמושבים בכל רחבי הארץ שעדיין לא נמצא להם חזן ובעל קורא לקריאת המגילה.

"הימים הללו שמתאפיינים ב"קבלת התורה מאהבה" מסוגלים במיוחד לקרוב לבבות וזו הזדמנות נדירה שהלבבות פתוחים מתוך שמחה של מצווה".

איילת השחר מגילת אסתר קיבוצים הרב שלמה רענן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד