י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

טיפים לארגון ימי הולדת המתאימים למגזר החרדי

ארגון והפקת יום הולדת הוא נושא כיפי ומרגש שדורש תכנון רב, בעיקר מצדכם ההורים הגאים. הנה עברה לה עוד שנה והילד או הילדה התבגרו וגדלו, וכעת הגיע הזמן לחגוג להם מסיבת יום הולדת מיוחדת • בין קניית קישוטים צבעוניים ויפים כמו בלונים, שלטים ושרשראות ולהכנת עוגה מתוקה ומלאה בקצפת – צריך גם לארגן דברים נוספים לכבוד המסיבה שמתקיימת רק פעם אחת בשנה

טיפים לארגון ימי הולדת המתאימים למגזר החרדי
מסיבת יום הולדת צילום: pixsabay

ארגון והפקת יום הולדת הוא נושא כיפי ומרגש שדורש תכנון רב, בעיקר מצדכם ההורים הגאים. הנה עברה לה עוד שנה והילד או הילדה התבגרו וגדלו, וכעת הגיע הזמן לחגוג להם מסיבת יום הולדת מיוחדת. בין קניית קישוטים צבעוניים ויפים כמו בלונים, שלטים ושרשראות ולהכנת עוגה מתוקה ומלאה בקצפת – צריך גם לארגן דברים נוספים לכבוד המסיבה שמתקיימת רק פעם אחת בשנה.

כל הטיפים, העצות והרעיונות בפורטל ימי הולדת קרמל

מיקום המסיבה

בחרו מיקום נוח עבורכם ועבור המוזמנים למסיבת יום ההולדת. במידה ואתם מתכוונים להזמין מוזמנים רבים, ואתם חוששים שחלל הבית לא יספיק להכיל את כולם מומלץ לחפש מיקום אחר הממוקם מחוץ לבית בו תוכלו לערוך את המסיבה.

ניתן לבדוק עם העירייה במקום בו אתם מתגוררים אם יש אפשרות לשכור לכמה שעות את אחד מהחללים שמיועדים לשימוש הציבור כמו מתנ"ס שכונתי, חדר אירועים הסמוך לבית כנסת ועוד. במידה ומדובר במסיבת יום הולדת המתקיימת בימי הקיץ, מומלץ לערוך את המסיבה במיקום בעל שטח פתוח כמו גן ציבורי או פארק שכונתי.

במידה והחלטתם לערוך את המסיבה בחוץ, זכרו שעליכם להיערך לכך עם כל הציוד הדרוש למסיבה כמו שולחנות וכסאות פלסטיק, כלים חד פעמיים עליהם יוגש הכיבוד והממתקים וגם גנרטור במקרה ותרצו שיהיה לכם חשמל נגיש להשמעת מוזיקה או הפעלת מיקרופון.

מקומות נוספים לימי הולדת תמצאו כאן

בחירת מפעילים ואטרקציות למסיבה

גולת הכותרת של כל מסיבת יום הולדת היא האטרקציות שיש בה. ניתן להשכיר אטרקציות להנאת הילדים כמו טרמפולינות צבעוניות וגדולות שימוקמו בשטח פתוח, דוכני משחק כמו שולחן כדורגל, קליעה לסל ועוד. במידה ואתם רוצים לערוך את מסיבת יום ההולדת עם מגוון אטרקציות של משחקים, אך לא מצאתם מקום מספיק גדול כדי לערוך בו את המסיבה – ניתן לערוך אותה במתחם משחקים ייעודי בו הילדים יוכלו ליהנות מהמון משחקים, וגם לערוך את מסיבת יום ההולדת במקום המדליק הזה.

קיימת אפשרות גם להזמין מפעיל או מפעילה מקצועית שיגיעו לכמה שעות למסיבה כדי להצחיק, לשעשע ולהפעיל את כל הילדים. במיה וילדכם בגיל קטן כמו טווח הגילאים של 3-6 מומלץ להזמין מפעיל בסגנון ליצן, קוסם או כל הפעלה אחרת המשלבת מופע מיוחד שילדים יאהבו לצפות בו. בפורטל קרמל ניתן למצוא מגוון הפעלות ואטרקציות למסיבת יום ההולדת לפי סינון ספציפי כמו יום הולדת לבנות, יום הולדת לבנים, גילאים, אזור גיאוגרפי ועוד.

בעזרת האתר תוכלו למצוא את האטרקציה המושלמת למסיבה שלכם. מומלץ לצפות בפירוט של כל הפעלה הנמצא באתר, לקרוא חוות דעת של הורים אחרים וגם להתייעץ בכל שאלה עם הצוות המקצועי של קרמל. ניתן למצוא מגוון מפעילים שאינם עובדים בשבת, או שמתאימים את רוח ההפעלה על פי אופי המסיבה והקהל המשתתף בו. לפני הזמנת המפעיל הרלוונטי אל המסיבה זכרו לתת לו רקע מקדים על אופי המסיבה, כמות הילדים המשתתפים בה ואילו דברים חשוב לכם שיהיו או לא יהיו במסיבה. כך המפעיל יכין מבעוד מועד תכנים המתאימים למגזר החרדי עבור המסיבה, ואף יגיע בטרם התחלתה כדי לערוך היכרות קצרה עם ילד יום ההולדת.

הזמנת דוכני מזון כשרים

כמו בכל אירוע עם מספר גדול של מוזמנים ואורחים, צריך להיות גם במסיבת יום ההולדת שאתם מארגנים כיבוד ואוכל טעים ואיכותי. מצד אחד אין ספק כי הכי כיף להכין לבד מגוון של מאכלים, להשקיע בעיצוב המנות וצורת ההגשה וכמובן לקבל אינספור מחמאות מכולם. אך מצד שני, מדובר בעבודה קשה מאוד הדורשת זמן רב והתעסקות רבה. יחד עם ארגון המסיבה עצמה לא יהיה לכם זמן פנוי להכין כיבוד למסיבה, במיוחד אם צפויים להגיע הרבה אנשים.

לכן הדבר הכי טוב שמומלץ לעשות הוא פשוט להזמין דוכני מזון המציעים מגשי אירוח מסוגים שונים, שגם ילדים אוהבים. ניתן למצוא מגוון רחב של דוכני מזון שיש להם תעודת כשרות שיוכלו לספק למסיבה שלכם אוכל טעים, איכותי ובמחירים נוחים. ניתן לשלב בין סוגי הכיבוד ולארגן שולחן בו יוגשו מגוון מאכלים וכיבוד שיתאים גם להורים של הילדים שיגיעו למסיבה, ובנוסף שולחן נוסף בו יהיה קינוחים ומאכלים מתוקים שמתאימים לילדים.

טיפים נוספים

כאשר ניגשים לבחור את האטרקציה או ההפעלה שתהיה ביום ההולדת מומלץ לערוך השוואות מחירים, מול התמורה שאותה תקבלו מאיש המקצוע. בפורטל קרמל מחכה לכם פירוט מקיף על כל סוג הפעלה, לכמה חלקים כל ההפעלה מחולקת, מה משך ההפעלה באופן כללי, מה היא כוללת מבחינת אבזור וציוד שהמפעיל מביא אתו ביום המסיבה והאם קיימות אופציות לשדרוג במידת הצורך.

בנוסף לאפשרויות ההשוואה והבחירה בין סוגי המפעילים השונים, בפורטל קרמל ניתן למצוא גם מגוון מפעילים או אטרקציות שעברו את הבדיקות של מבקרי האיכות של האתר, כך שתוכלו למצוא בקלות ובנוחות את המפעיל הטוב ביותר עבור מסיבת יום ההולדת של ילדכם.

יום הולדת מגזר חרדי פעילויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד