י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בעל עסק? ככה תקדם את בית העסק שלך

בישראל ישנם לא מעט עסקים קטנים המהווים יותר מ 40 אחוזים מן הכלכלה הישראלית • עם זאת, אותם עצמאיים אשר משלמים מיסים גבוהים יחסית, מוצאים את עצמם לא פעם מתמודדים מול הוצאות גבוהות, תזרים מזומנים נמוך (וזאת בשל תשלומים דחויים של לקוחות), תחרות ענפה בכל ענף, ושאר מכשולים אשר מייאשים אותם עצמאיים

בעל עסק? ככה תקדם את בית העסק שלך
אתרי תדמית צילום: Depositphotos

בישראל ישנם לא מעט עסקים קטנים המהווים יותר מ 40 אחוזים מן הכלכלה הישראלית. עם זאת, אותם עצמאיים אשר משלמים מיסים גבוהים יחסית, מוצאים את עצמם לא פעם מתמודדים מול הוצאות גבוהות, תזרים מזומנים נמוך (וזאת בשל תשלומים דחויים של לקוחות), תחרות ענפה בכל ענף, ושאר מכשולים אשר מייאשים אותם עצמאיים.

אם אתם עצמאיים ואתם רוצים לקדם את המוצרים שלכם, את השירות שאתם נותנים ואת בית העסק - חשוב שתקדמו ותשווקו את העסק בכמה דרכים חכמות:

בניית אתר תדמית - כיום כל בעל עסק, מוצר או שירות בונה לעצמו אתר תדמית, בין אם באמצעות המקצוענים המומחים בתחום בניית אתרי תדמית, לבין אם בצורה עצמאית. מי שירצה לחסוך בעלויות, יוכל לעצב ולבנות לעצמו אתר על ידי פלטפורמות חינמיות כמו WIX או וורדפרס. כדי לבנות אתר מקצועי יש תמיד להיעזר באנשי מקצוע כמו מומחים בנושא של בניית אתרים.

קידום ברשת – בעבר, עצמאיים היו נעזרים במשרדי פרסום על מנת לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם, בעוד שכיום משרדי פרסום עדיין קיימים, אך רשת האינטרנט מהווה פלטפורמה חינמית ומעולה עבור בעלי עסקים שרוצים לשווק כל מוצר אל קהל היעד.

הגדירו את קהל היעד שלכם - הבינו היכן הוא גולש ברשת ופרסמו את המוצר שלכם ברשתות חברתיות, בפורטלים, בפורומים ובשאר דרכים חכמות. שיווק ברשתות מתבצע על ידי פתיחת חשבונות אינסטגרם, חשבון פייסבוק, והתנהלות בשאר רשתות, בעוד שניתן לשמור על קשר עם הלקוח באמצעות שימוש במייל ובניוזלטר.

יצירת מועדון לקוחות – כעת שהעסק שלכם גדל, יש להתחיל ליצור מועדון לקוח פעיל וחיוני. אספו פרטים על לקוחות כמו פרטים אישיים ודרכי התקשרות וזאת באמצעות מערכות חינמיות לניהול מועדון לקוחות. נתונים אלה יעזרו לכם לשמור על קשר רצוף עם הלקוח.

שיתופי פעולה - נסו לייצר שיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרים. לדוגמא: אם אתם עוסקים בשיווק מוצרי טיפוח – צרו קשר עם מספרות ומכוני קוסמטיקה כדי לבצע שיווק הדדי של מוצרים ושירותים. בכך תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם וליצור קשרים עסקיים חשובים.

לסיכום, כדי להיות בעל עסק חשוב לא להתייאש ולנסות לשפר בכל זמן את השירות, את המוצרים ואת פעולות השיווק והפרסום מול קהל היעד. בכך תוכלו להתחיל להרוויח ולשמור על עסק פעיל וקיים.

למידע נוסף>>>

עסקים קטנים קידום אתר תדמית וורד פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד