ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מיוחד לפורים: יין של 'יקבי כרמל' עם חריטה אישית

'יקבי כרמל' משדרגים לכם את משלוחי המנות, ומעניקים לכם אפשרות ראשונית, בלעדית ויוצאת דופן לרכוש ב-PYUP בקבוק יין איכותי מבית 'יקבי כרמל', ולקבל במקום חריטה אישית של הקדשה ליקירכם. מובטח לכם שאת המשלוח הזה לא יעבירו הלאה, ואת היין הזה יזכרו עוד זמן רב

מיוחד לפורים: יין של 'יקבי כרמל' עם חריטה אישית
יקבי כרמל - פיופ צילום: יח"צ

'יקבי כרמל' משדרגים לכם את משלוחי המנות, ומעניקים לכם אפשרות ראשונית, בלעדית ויוצאת דופן לרכוש ב-PYUP בקבוק יין איכותי מבית 'יקבי כרמל', ולקבל במקום חריטה אישית של הקדשה ליקירכם. מובטח לכם שאת המשלוח הזה לא יעבירו הלאה, ואת היין הזה יזכרו עוד זמן רב.

הפעילות הייחודית תתקיים בסניף "PYUP" ברמת אשכול, במסגרת חגיגת מכירות מיוחדת לפורים בין התאריכים י' – י"ד אדר ב', למעט יום ד', י"ג אדר (תענית אסתר). כל רכישה של יינות מבית יקבי כרמל בסך 50 ₪ ומעלה ליחידה , תזכה אתכם בחריטת הקדשה אישית על גבי הבקבוק.

ב- PYUP תמצאו את מגוון סדרות היין האהובות של 'יקבי כרמל', המושלמות למשלוחי מנות ולסעודת החג אשר ניתן לרכוש בחנויות המתמחות ביין. ביניהן, 'הסדרה האזורית' - סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל, VATS - סדרת בלנדים היוצרת יינות רעננים, פירותיים, עשירים ועסיסיים. בנוסף, תוכלו למצוא את סדרת Vineyards, ובה יינות המופקים מכרמים הנטועים באזורי הגידול האיכותיים בישראל, המטופלים במקצוענות על מנת להפיק יינות עשירים המביאים לידי ביטוי את האופי המיוחד של זן הענבים ואזור הגידול.

סדרת  Single Vineyard-'הכרם היחידני' המופקת מכרמים המניבים ענבים באיכות גבוהה במיוחד, יין  Mediterranean בעל אופי ים- תיכוני עטור שבחים, ויין הדגל של יקבי כרמל - Limited Edition, המופק במהדורה מוגבלת וממוספרת.

יינות 'יקבי כרמל' הינם בהשגחת בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

יין פורים כרמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד