י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"אנו אחראים על הבריאות של חברי מכבי בכל שלבי חייהם"

כך מדגיש מנכ"ל מכבי מר רן סער בפני כלל עובדי הקבוצה, תוך שהוא פורש בפניהם את יתרונותיה של מכבי וכל הארגונים בקבוצה • מכבי היא קופת החולים הצומחת ביותר בישראל ששומרת כבר ארבע שנים ברציפות על הובלה בהצטרפות חברים חדשים • "תהליכי עבודה משותפים בתוך הקבוצה הם אלה המייחדים אותנו, ומגבירים את העוצמה שלנו והיתרון שאנו מעניקים, ביחד, לחברי מכבי. מהיום אנו הקבוצה הטובה בישראל – קבוצת מכבי", מסביר המנכ"ל את המיתוג המחודש

"אנו אחראים על הבריאות של חברי מכבי בכל שלבי חייהם"
רן סער צילום: יח"צ

עם השקת התפיסה הקבוצתית החדשה של מכבי  שירותי בריאות מדגיש מנכ"ל קבוצת מכבי, מר רן סער בפני כלל עובדי הקבוצה  "אנו הראשונים בישראל להצהיר על כך שאנו רואים עצמנו כאחראים על הבריאות השלמה של החבר, בכל שלבי חייו. ככל שנהיה נוכחים יותר בחיי היום-יום שלו, במגוון רחב של נקודות זמן וצרכים שונים ומגוונים במהלך אורח חייו, כך נוכל לסייע לבריאותו השלמה".

"מכבי היא קבוצה של ארגונים שכל אחד מהם מצטיין ומוביל בתחומו. רק לאחרונה הוספנו כוכב נוסף לקבוצה – בית החולים אסותא אשדוד – שהינו בית החולים הציבורי הראשון של קבוצת מכבי", הוסיף סער וציין כי השירותים השונים של מכבי חולשים על מכלול תחומי הבריאות והתחומים המשיקים בכל שלבי חייו של חבר מכבי.

"השירות הרפואי והמנהלי המצטיין של מכבי, השמירה על בריאות השן באופן המקצועי והמשתלם ביותר במכבידנט, הרפואה המשלימה הטובה ביותר במכבי טבעי, מכבי יזמות הבונה עבור החברים בתי רופאים מתקדמים, המובילה יצירתיות ופיתוח באמצעות החממה הטכנולוגית, מאפשרת הצעת עזרי ראייה איכותיים ומשתלמים ביותר ברשת מכבי ממבט ראשון, מעניקה מכלול שירותים לקשישים לביתם באמצעות מכבי ביתי, קרן מכבי המסייעת ברווחת חברי מכבי, הניתוחים והטיפולים הטובים והמתקדמים ביותר ע"י צוות המקצועיים ביותר ברשת בתי החולים 'אסותא', שירותי הרוקחות המקצועיים ביותר במכבי פארם, החידושים הרפואיים בעקבות המחקרים המבוצעים במכון המחקר MKM ועוד", מנה מנכ"ל קבוצת מכבי מר רן סער והדגיש כי "כל אלה ביחד מעניקים לחבר עוצמת שירות בלעדי למכבי והטובה ביותר בישראל!".

לדבריו, "לאורך השנים אנו יוזמים ומפתחים תפיסות חדשות המעניקות לחברי מכבי חיים בריאים יותר – ויחד אנו מספקים לחברי מכבי את שירותי הבריאות הטובים ביותר בישראל. כוחנו המשותף הוא אות הערכה במערכת הבריאות בישראל". כן קרה לכלל הצוות הרפואי והמנהלי בכל קבוצת מכבי להמשיך להמציא, ליזום ולהוביל שיתופי פעולה בתוך הקבוצה. "תהליכי עבודה משותפים בתוך הקבוצה הם אלה המייחדים אותנו, ומגבירים את העוצמה שלנו והיתרון שאנו מעניקים, ביחד, לחברי מכבי. מהיום אנו הקבוצה הטובה בישראל – קבוצת מכבי", סיכם. במסגרת השקת התפיסה הקבוצתית החדשה, יתעדכן גם לוגו מכבי שיכלול מעתה את הערך "קבוצת הבריאות הטובה בישראל".

התחזקותה הרבה של מכבי מגיעה לנוכח פריסת השירותים הנרחבת והפעילות המתמדת להרחבתם בכל רחבי הארץ, ביחוד בריכוזים החרדיים בהם היא זוכה לאהדה רבה בקרב הציבור החרדי שחלק ניכר ממנו מבוטח במכבי – בין היתר בזכות פעילותם של מתאמי קשרי הקהילה הרבים הפועלים לשמירה על קשר הדוק עם הציבור, מובילי הדעה ורבני הקהילות.

במכבי מודעים כל העת לצרכים המיוחדים של המגזר החרדי ובהתאם לכך גם משקיעים משאבים רבים כגון פעילויות קידום בריאות המותאמות לצרכי האוכלוסייה ולנגישות הרצויה, באמצעות יצירת מרכזים אזוריים רחבי היקף. כן פועלת מכבי כל העת להתאים ולהנגיש את השירותים הרפואיים תוך הלימה מלאה לצרכי חבריה החרדיים, כך שהאמון של הציבור החרדי במכבי גדל וכיום מכבי היא קופת החולים המובילה ברוב הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ.

מכבי סער בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד