י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מצרפת באהבה

כנסו: הזמר שמאמין כי ניתן לעצור את הפילוג עם קליפים

הזמר הצרפתי אברהם דוד מגיש קליפ ייחודי עם מסר מאחד: "אם נהיה מאוחדים, אומות העולם לא יוכלו עלינו, הפתרון לאנטישמיות הוא אחדות", כך לדבריו • צפו בקליפ המיוחד הכולל בתוכו אישים מכל הסגנונות

כנסו: הזמר שמאמין כי ניתן לעצור את הפילוג עם קליפים
הזמר אברהם דוד צילום: 'מתוך הקליפ 'יהודי זה הכי

דווקא בתקופה בה האנטישמיות מרימה ראש ברחבי העולם, אברהם דוד, המוסיקאי והיוצר המוערך מצרפת מחליט על דרך יצירתית להיאבק בתופעה ולהרבות אהבה ואהדה בין החוגים בעם הנבחר. 

כמו תמיד, הוא עושה זאת במקוריות והיום הוא משחרר קליפ מקפיץ ויפהפה שצולם בעשרים אתרים ברחבי ישראל ומעביר את המסר והתחושה של הזכות להיות יהודי כי "יהודי זה הכי" לא משנה לאיזה זרם אתה משתייך.

"אני מסתובב בצרפת עם הסממנים היהודיים ועושה זאת בגאווה. לשמחתי קיבלתי את הסכמתם לשידור הקליפ של מספר כלי תקשורת מובילים בצרפת שהבינו כי לנוכח האווירה האנטישמיות חובה עלינו להרבות אהבה ואחווה ולהוריד את מפלס השנאה והשיח השלילי כלפי ישראל והעם היהודי".

על רקע תצלומי נופיה המרהיבים והמזמינים של ארץ ישראל משתתפים בקליפ מגוון דמויות משלל הזרמים בחברה הישראלית: חסיד ברסלב לצד עולה מאתיופיה, מתדלק לצד נהג אוטובוס, ילד לצד בוגר, חילוני לצד דתי, וביחד נוצר פסיפס קסום של ישראליות וציונות בקצב מקפיץ. העבודה על הקליפ נמשכה שמונה חודשים ברציפות ואחרי שהתוצאה לא השביעה את רצונו של אברהם דוד הקליפ צולם כולו מהתחלה...

את המילים והלחן כתב דמארי.

צפייה מהנה ומועילה:

אברהם דוד אחדות קליפ חדש אודי דמארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד