ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בפעילות מקלב

השרה דחתה את הפגישה שתוכננה לפורים

לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים' ובעקבות פעילותו של חה"כ אורי מקלב, שרת הבינוי והשיכון חה"כ יפעת שאשא ביטון הודיעה היום (שלישי) כי הפגישה המכרעת של זוכי המחיר למשתכן, תידחה למועד אחר מליל פורים

השרה דחתה את הפגישה שתוכננה לפורים
צילום: מתוך אתר מחיר למשתכן

לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים' ובעקבות פעילותו של חה"כ אורי מקלב, שרת הבינוי והשיכון חה"כ יפעת שאשא ביטון הודיעה היום (שלישי) כי הפגישה המכרעת של זוכי המחיר למשתכן, תידחה למועד אחר מליל פורים.

בשעה האחרונה קיבלו זוכי המחיר למשתכן בכפר סבא כי הפגישות שהיו מתוכננות להתקיים בליל פורים בשעת קריאת המגילה וביום פורים עצמו - יידחו למועד אחר.

מלשכת השרה יפעת שאשא ביטון נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "השרה תמיד קשובה לצרכי הציבור החרדי. ומיד כאשר נודע לה המקרה, מיד טיפלה בנושא יחד עם הגורמים המקצועיים, לשביעות רצון כל הצדדים".

בלשכתה ציינו עוד כי, "על פי בקשת השרה סוכם כי בחירת הדירות תתקיים ביום ד' עד השעה 15:00 ובחירת הדירות שהייתה אמורה להתקיים ביום ה' תדחה למועד אחר".

בעקבות הפרסום, חה"כ מקלב שיבח את פעילותה של השרה שאשא ביטון: "זה חלק משיתוף פעולה הפורה בין לשכתנו ללשכת השרה; אנחנו מודים לשרה ולצוות לשכתה על הפעילות היעילה והזריזה".

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח אמש שקבוצת זוכים אשר התבקשה להגיע לפגישה המכרעת בה חברי הקבוצה לבחור את דירתם בפרויקט, כאשר ההגעה למקום מיועדת לשעות הערב של יום רביעי, בסמוך לשעת סיום תענית אסתר ומועד קריאת המגילה.

הפונים הדתיים ניסו בימים האחרונים להפוך את המועד שנקבע, אך במשרד הבינוי 'קבוצת מלכי' טענו כי המועד קיבל את אישור משרד הבינוי והשיכון, ואף הביאו לכינוס רב מטעם קהילת חב"ד שיקרא את המגילה לטובת אלו שייאלצו להשתתף באותה שעה בפגישה המכרעת.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד