ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
צפו בתיעוד

ח"כ גפני בחוגי בית: "אין לי בעיה שהפלג יצביעו למפלגת ש"ס"

לאחר הפרסום ב'בחדרי' כי גפני קורא לדרעי להשלים עם ישי - גפני מתייחס לסוגיה: "אין לי בעיה שהפלג יצביעו לש"ס" • בחוג בית מצומצם אמר: "אנחנו לא מדברים אל הציבור האשכנזי החרדי המוגדר, אנחנו פונים לכולם ומקווים שנקבל מהם קולות" • צפו בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'

ח"כ גפני בחוגי בית: "אין לי בעיה שהפלג יצביעו למפלגת ש"ס"
חוג הבית בו השתתף גפני צילום: באדיבות המצלם

במסגרת מסע חוגי בית שיוצאים לדרך בימים אלה, במהלכם נציגי דגל התורה צפויים לפגוש בימים שנותרו עד ליום הבחירות את הבוחרים - הגיע אתמול (שני) חה"כ משה גפני לשכונת גבעת זאב כדי לפגוש קבוצת חרדים עובדים.

בפגישה, בה נכח גם הכתב הפוליטי של 'בחדרי חרדים', התייחס גפני בין היתר לסערה סביב דבריו בשבוע שעבר בנוגע לפיוס בין יו"ר ש"ס אריה דרעי, ליריבו - יו"ר יחד, אלי ישי.

במהלך המפגש נשאל גפני מדוע 'דגל התורה' לא מנסה להביא אליה את אנשי יחד של אלי ישי לתמוך במפלגה הליטאית.

השאלה שוגרה לחלל האוויר בעקבות חשיפת 'בחדרי' כי גפני קרא לדרעי להתפייס עם ישי וכן קרא לראש הממשלה נתניהו להעניק לו תפקיד שר, כדי לא לפגוע בגוש החרדי ובכוח הימין.

גפנו השיב לשואל: "אנחנו מקבלים את כולם, אנחנו פונים לכולם; מעולם לא פנינו לציבור האשכנזי וזהו; אנחנו פנינו לכל אחד, גם לא פנינו רק לציבור החרדי - אנחנו פונים גם לציבור המסורתי".

גפני ציין עוד כי, "אנחנו עובדים בשביל הציבור המסורתי ואנחנו מבקשים את התמיכה שלו, גם בהסברה אתה תראה, אנחנו לא מדברים אל הציבור האשכנזי החרדי המוגדר, אנחנו פונים לכולם ומקווים שנקבל מהם קולות".

באירוע נוסף שהתקיים אמש בארגונו של איציק גרין, חבר במטה ההסברה של דגל התורה ומנכ"ל משרד הפרסום בורדו, שמלווה את הקמפיין של דגל התורה, ובאירוחו של פעיל דגל המקומי קובי דרוק - התייחס גפני בהרחבה לנושאים נוספים שעל הפרק ובהם גם סוגיית החרדים העובדים.

יו"ר 'דגל התורה' התייחס לסערה שנוצרה סביב דבריו ביום חמישי החולף, לאור דרישה שעלתה - כי קודם גפני צריך להתפייס עם הפלג הירושלמי לפני שמבקש את התפייסותם של אריה דרעי עם אלי ישי.

גפני אמר לנוכחים כי אין לו בעיה שהפלג הירושלמי יצביעו לסיעת ש"ס. "אלי ישי זו סוגייה אחרת", אמר, "דיברתי כבר ביום חמישי ואני לא הולך לדבר על זה עוד הפעם; אבל זו בעיה גדולה - אומרים שיש בעיה גם עם הפלג הירושלמי ומצידי שש"ס יקחו את הפלג הירושלמי ושהם יצביעו עבורם - אנחנו רוצים שכולם יצביעו".

משה גפני חוג בית אריה דרעי אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד