י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סמוך לכניסת השבת

עשרות נתקעו בדרך ונאלצו לשבות בירושלים

כשעתיים לפני כניסת השבת, עשרות תושבים מהיישוב תל ציון נתקעו בפקק בכביש 473 בגלל רכב תקוע ונאלצו לשבות בירושלים • בתוכם משפחות ותינוקות ששבו מסעודת פורים בבירה

עשרות נתקעו בדרך ונאלצו לשבות בירושלים
פקק תנועה צילום: פלאש 90

עשרות תושבי היישוב תל ציון נאלצו לשהות השבת בירושלים. בין האנשים שנתקעו בירושלים, אורחים רבים שאמורים היו להשתתף בשמחת שבת חתן שהתקיימה בישוב. האירוע נגרם בשל רכב תקוע בכביש אדם חיזמה. חלק מהתושבים הגיעו לישוב עם כוחות הביטחון לאחר השקיעה עם כניסת השבת.

תחילתו של האירוע ביום שישי האחרון, ער"ש פרשת צו. שעתיים לפני השבת, החלו לזרום דיווחים לנציגי צוות צח"י (צוות חירום יישובי) תל ציון ממספר רב של תושבים התקועים בכביש פסגת זאב וחיזמה-אדם, לכיון הישוב תל ציון, בעקבות רכב שתקוע על הציר.

נציגי ארגון החירום יצרו קשר עם גורמי הביטחון והמשטרה כדי להיערך בהתאם ולהתעדכן במצב, על מנת לעדכן ולעזור לתושבים התקועים. מספר רב של רכבים ואף מספר אוטובוסים היו תקועים בפקק, בתוכם משפחות ותינוקות ששבו מסעודת פורים בירושלים.

חלק מהתושבים היו לבדם ברכב וחלקם היו עם ילדיהם בזמן שחלק מהמשפחה נמצאת בבית ועוקבת בדריכות אחר ההתפתחויות.

צוותי החירום היו בכל העת בקשר עם המשפחות לוודא שאכן הם מסודרים לשבת שמתקרבת ולאחר תפילת ערבית עשו סיבוב ביישוב על מנת לעדכן ולהתעדכן על מצב הבעלים והילדים ולסדר את המשפחות שנותרו ללא ההורים שנתקעו בפקק ושבתו בירושלים בשל כניסת השבת.

לאחר האירוע פונים התושבים לראש המועצה האזורית מטה בנימין מר ישראל גנץ, בדרישה להמשיך ולהעלות לסדר היום בדחיפות את נושא כביש 437 (אדם חיזמה), אשר בחלקו הגדול אין בו דרך מילוט ומהווה סכנה ביטחונית חמורה ואף תקלה כזו של רכב שנתקע על הציר בערב שבת, גרם לתושבים רבים לחלל את השבת ולחלקם אף לעשות שבת בירושלים ללא משפחתם.

ירושלים פקק תנועה תל ציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד