ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הכינוס ב'לדרמן'

שר התורה: "רוצים לרמוס את התורה, אסור לאף אחד להשתמט"

הערב (מוצ"ש) התקיים כינוס הבחירות לטובת תנועת 'דגל התורה' בבית הכנסת 'לדרמן' בבני ברק. האירוע, בהשתתפות שר התורה, רבנים וראשי ישיבות • הגר"ח קנייבסקי: "אסור לאף אחד להשתמט בהשתדלותו בזה" | הגר"א פילץ: "רק רוצים לנהוג כפי שנהגו אבותינו וזקנינו דורות עולם"

שר התורה: "רוצים לרמוס את התורה, אסור לאף אחד להשתמט"
כינוס הבחירות בלדרמן צילום: שוקי לרר

בכינוס נציגי 'דגל התורה' שהתקיים הערב (מוצ"ש) בבית הכנסת 'לדרמן', בראשות שר התורה הגר"ח קנייבסקי, וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין וגדולי ישראל חברי מועצת גדולי התורה וראשי הישיבות.

את דברי שר התורה, העביר חבר הנהלת דגל התורה הגר"י אפרתי. בדבריו, מתריע הגר"ח על הסכנה המרחפת על עם ישראל לקראת הבחירות הקרובות.

"בימינו 'עיקבתא דמישחא' אשר כל המלכות הפכה למינות רח"ל המטרה היא אך ורק להשפיל ולרמוס את כל התורה כולה רח"ל ברצון לגזור שלא ישמרו את השבת ולא ילמדו תורה רח"ל - לעקור את כל התורה כולה ומכריזים על זה בריש גלי".

עוד כתב שר התורה: "בהתקרב עונת הבחירות, בידינו הדבר בעזרת השם יתברך, להצליח בבחירות ונקווה ונייחל להשם שנזכה לקדש שמו בידנו. אסור לאף אחד להשתמט בהשתדלותו בזה" כך שלדבריו, "הרבה גופי תורה תלויים בזה והעיקר להרבות בתפילות ותחנונים, שנזכה להצלחה גדולה וקידוש ה".

במהלך הכינוס נשא דברים ראש ישיבת 'תפרח' הגר"א פילץ שהרחיב על הסכנה המרחפת מעל ציבור בני התורה, מצד אלו המנסים לחרב את ענייני הדת בישראל כשאמר: "אנחנו לא מפלגה כשאר המפלגות, אנחנו לא רוצים לכבוש את השלטון פה".

לדברי ראש הישיבה "אנחנו רוצים רק שייתנו לנו לקיים את מצוות אלוקינו, רק רוצים לנהוג כפי שנהגו אבותינו וזקנינו דורות עולם, בלי שום שלטון, תנו לנו לחיות ולחנך את ילדינו כפי רצון בוראינו יוצרינו. על המצב פה הקב"ה בוכה, אנחנו מבקשים מהקב"ה, אנה השם הושיעה נא."

לדרמן הגר''ח קנייבסקי הרב אפרתי דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד