י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מה הסיפור?

לאחר התמיכה בש"ס: מה חיפש הנציג ב'דגל'

אורח מפתיע הערב בכנס הבחירות של 'דגל התורה' ב'לדרמן' - מדובר בנציג 'דגל' בעיר באר שבע מטעמו של הרב יוסף חיים בצרי, שהצהיר בראיון ל'בחדרי חרדים' כי בבחירות לכנסת, הוא תומך בש"ס | מה התשובה שלו? קיראו בפנים

לאחר התמיכה בש"ס: מה חיפש הנציג ב'דגל'
הרב יוסף חיים בצרי/שמעון טובול צילום: באדיבות המצלם

לאחר שדווח על תמיכה ב'דגל התורה', ולאחר שרבו הרב יוסף חיים בצרי, הצהיר בראיון ל'בחדרי חרדים' על תמיכתו החד משמעית בש"ס הארצית - נציגו הרשמי שמעון טובול השתתף הערב (מוצ"ש) בכינוס 'דגל התורה' בבני ברק.

טובול המשמש כנציג 'דגל התורה' מטעמו של הגאון הרב יוסף חיים בצרי בעיר באר שבע, הגיע הערב למעמד הרבנים בבית הכנסת 'לדרמן', בראשות שר התורה הגר"ח קנייבסקי וחברי מועצת גדולי התורה, כשהוא זוכה לכבוד משאר ראשי 'דגל התורה'.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', סירב טובול להסביר את הסתירות, אך הבהיר כי הוא משמש כנציג 'דגל התורה' ומסיבה זו השתתף הערב בכינוס. טובול סירב להסביר מדוע הרב בצרי הודיע על תמיכה בש"ס והפנה אותנו לשוחח עם הרב בעצמו כדי לקבל את התשובות.

טובול הערב בכנס, עם מנחם שפירא. 

כזכור, לאחר שחה"כ אורי מקלב השתתף בסיור בעיר באר שבע ובעקבות כך שהדברים הובנו כתמיכה של הרב הספרדי ב'דגל התורה' הבהיר הרב בצרי בראיון ל'בחדרי חרדים' כי הוא תומך חד משמעית בש"ס.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הבהיר הרב בצרי כי כל תלמידיו ואנשיו יתמכו הפעם בתנועת ש"ס בזירה הארצית בחירות הקרובות לכנסת.

לדבריו: "במערכת המוניציפלית לא הסתדרנו עם נציגי ש"ס המקומיים, פנינו לדגל התורה לבקש את הפלטפורמה שלהם, את הבית שלהם, והלכנו איתם; וברוך ה', הגדלנו את הכוח החרדי וקיבלנו שני מנדטים למועצת העיר".

"בבחירות הארציות הציבור פה וגם אנחנו כל הזמן היינו בש"ס, כל הדברים שנאמרו בין הצדדים היו למטרות בחירות". הוסיף הרב ואמר עוד כי "אני בקשר טוב עם כולם, מאריה (דרעי א.ק.) ועד מלכיאלי (חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי א.ק.)".

הרב בצרי סיפר כי בימים האחרונים נעשו פניות מאנשי 'דגל התורה', שבדקו היתכנות לתמיכתו ב'דגל התורה', אלא שהם נענו בשלילה מידית. "אנחנו בוודאי חייבים להם אפילו; אבל המהלך הזה לא שייך, הסברתי את זה גם לרב גפני, כי הציבור פה הוא 95% ש"סניק ואי אפשר לשנות את זה".

הרב ביקש להבהיר באופן חד משמעי, "אני הולך עם ש"ס בארצי", כשהוא מציין כי לא הייתה מחשבה אחרת וכי הבחירות המוניציפליות הם שונות, כאשר הכוח החרדי רק גדל בעיר באר שבע וש"ס לא הורידה מכוחה במספר הקולות בעיר; "אמרתי בישיבה להצביע לש"ס".

כנס בחירות ש"ס דגל התורה שמעון טובול הרב יוסף חיים בצרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד