ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צפו

ראש הישיבה: עליית גנץ ולפיד - סכנה גדולה

בכינוס 'דגל התורה' שהתקיים אמש חיזקו גדולי ישראל את הנציגים לקראת הישורת האחרונה • את המשא המרכזי נשא ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, שהתריע מפני עלייתם לשלטון של גנץ ולפיד: "המציאות היא שיש סכנה גדולה לכל האידישקייט, גם בגשמיות וגם ברוחניות" • צפו

ראש הישיבה: עליית גנץ ולפיד - סכנה גדולה
כינוס הבחירות בלדרמן צילום: שוקי לרר

בכינוס 'דגל התורה' שהתקיים אמש (מוצ"ש), בו נטלו חלק חברי מועצת גדולי התורה - בראשות שר התורה הגר"ח קנייבסקי ורה"י הגרי"ג אדלשטיין; ובהשתתפות נציגי התנועה ברחבי הארץ; חיזקו גדולי ישראל את הנציגים לקראת הישורת האחרונה.

את המשא המרכזי נשא ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, שהתריע מפני עלייתם לשלטון של לפיד וגנץ: "המציאות היא שיש כעת סכנה גדולה לכל האידישקייט, גם בגשמיות וגם ברוחניות; ככה המציאות, סכנה גדולה נשקפת".

"מה שאנחנו נעשה, כל הפעילות שנעשה כדי להצליח בזה - מה שצריכים זה להצביע ג; קידוש שם שמיים ממש. זו הזדמנות חד פעמית לקדש שם שמיים בצורה כזאת", ציין ראש הישיבה.

"יש כאלה שלא מבינים, טועים, חושבים שמעוררין עד זה החיוב, עד כמה שזה טוב וכדאי להזכיר לכל הציבור ולהצביע רק ל-ג", אמר הגר"ג אדלשטיין, וקרא שכל אחד ישפיע על מי שהוא יכול להשפיע.

את הדברים סיים הרב כשאמר: "כל אחד יכול להשפיע על מישהו, חבר מביא... הזכות של מי שמשפיע הוא יזכה לסייעתא דשמייה".

כזכור, אמש הבאנו גם את דבריו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, אותם העביר חבר הנהלת דגל התורה, הגר"י אפרתי.

"בימינו 'עיקבתא דמישחא' אשר כל המלכות הפכה למינות רח"ל המטרה היא אך ורק להשפיל ולרמוס את כל התורה כולה רח"ל ברצון לגזור שלא ישמרו את השבת ולא ילמדו תורה רח"ל - לעקור את כל התורה כולה ומכריזים על זה בריש גלי".

עוד מדברי שר התורה: "בהתקרב עונת הבחירות, בידינו הדבר בעזרת השם יתברך, להצליח בבחירות ונקווה ונייחל להשם שנזכה לקדש שמו בידנו. אסור לאף אחד להשתמט בהשתדלותו בזה" כך שלדבריו, "הרבה גופי תורה תלויים בזה והעיקר להרבות בתפילות ותחנונים, שנזכה להצלחה גדולה וקידוש ה".

דגל התורה הגרי''ג אדלשטיין כינוס בני גנץ יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד