י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"איטום גגות איכותי הינו תנאי הכרחי לכל בית בישראל"

כל בעלי הבתים והדירות בישראל מודעים לכך שהגג הינו המשטח החוצץ בנינו ובין האלמנטים החיצוניים. תחזוקה נכונה של הגג מאפשרת לנו ליהנות מראש שקט וללא דאגות למשך כל חודשי השנה ובכל שינויי מזג האוויר • לעומת זאת, גג מוזנח שאינו מטופל בזמן עלול לגרום לבעיות רציניות שמביאות עמן הוצאות כספיות גדולות וחוסר נוחות שעלול להיגרר למשך תקופה ארוכה

"איטום גגות איכותי הינו תנאי הכרחי לכל בית בישראל"
איטום גגות צילום: pixsabay

כל בעלי הבתים והדירות בישראל מודעים לכך שהגג הינו המשטח החוצץ בנינו ובין האלמנטים החיצוניים. תחזוקה נכונה של הגג מאפשרת לנו ליהנות מראש שקט וללא דאגות למשך כל חודשי השנה ובכל שינויי מזג האוויר. לעומת זאת, גג מוזנח שאינו מטופל בזמן עלול לגרום לבעיות רציניות שמביאות עמן הוצאות כספיות גדולות וחוסר נוחות שעלול להיגרר למשך תקופה ארוכה.

בכדי להימנע מסיטואציות שליליות בביתכם, כדאי לבצע איטום גגות מקצועי ואיכותי שישמר לאורך זמן רב. באפשרותכם לבצע את איטום גג באופן עצמאי, או לשכור את שירותיה של חברה מקצועית שמתמחה בתהליך.

איך זה עובד?

אם החלטתם לבצע איטום באופן עצמאי תדעו שאתם תזדקקו להרבה סבלנות, נחישות ויוזמה שכרוכה בניקיון משטח הגג, קניית חומרים כימיים ומריחתם באופן מדויק וללא טעויות. ראשית, עליכם לעלות על הגג ולבצע בדיקה מקיפה, לאסוף את העלים שהצטברו, הפסולת שנאספה וכמובן לבדוק באופן דקדקני עבור שברים וסדקים שנוצרו במהלך התקופה האחרונה.

לאחר שניקיתם את הגג בצורה יסודית, תאלצו לחמם את הזפת החמה לטמפרטורה גבוהה עד כדי מרקם צמיגי ולוהט שאותו תמרחו על כל משטח הגג באופן אחיד ורציף. כאשר הזפת נמצאת במצב צמיגי, תוכלו להיעזר במטאטא גינה בכדי לבצע את המריחה ולאחר מכן תאלצו להמתין במשך 24 שעות כדי שהחומר שנכנס לכל הסדקים יתקשה לחלוטין.

מומלץ לבצע את הפעולה הזאת בחודשי הקיץ משום שהופעתו של הגשם עלולה לגרום לאיטום חלקי וכל העבודה שנעשתה אינה שווה דבר.

במידה והחלטתם כי אינכם מעוניינים לבצע את האיטום בעצמכם ואתם מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה מקצועית, דעו שתהיה התייקרות בעלויות אך עם זאת חברה בעלת מוניטין וניסיון תדאג לכל התהליך להתבצע באופן חלק ותגרום לכם לשקט נפשי במשך תקופה ארוכה. חשוב לציין, מעבר לשיטת איטום גגות באמצעות זפת ישנה שיטה נוספת ואף יעילה יותר לאיטום באמצעות יריעות ביטומניות.

יריעות מסוג זה עשויות מחומר קשיח ועמיד במיוחד ובניגוד לזפת שלרוב היא בעלת עמידות לשנה אחת בלבד, היריעות מסוגלות להחזיק מעמד במשך 20 שנה. כמובן שהלחמת היריעות דורשת עבודה מקצועית ביותר והעלות גבוהה פי כמה וכמה ממריחת זפת.

כיצד לבחור חברה אמינה?

אם החלטתם לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע בכדי לבצע איטום גגות, כדאי שתבצעו סקר מקיף מראש ותנסו לקבל המלצה על חברה מסוימת על ידי מכרים ואנשים שעליהם אתם סומכים. בנוסף, שימו לב שהמחיר אינו מופרז ושחברת האיטום מתחייבת בפניכם ומבטחת את עבודתה.

חברתנו, א.א אדיב הינה חברה בעלת וותק של 50 שנה בתחום אטימת גגות, זיפות גגות ואיטום מבנים. בכל עת תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולהתרשם ממגוון העבודות שנעשו עבור לקוחותינו במהלך השנים הרבות. מעבר לכך, תוכלו לקרוא ביקורות ולהתרשם מרמת שירות גבוהה ואדיבה במיוחד.

איטום איטום גגות זפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד