י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
התיעוד שנמחק

"המסכה הוסרה": תקרית מביכה למגישה

מגישת חדשות ערוץ 12 דנה וייס פרסמה תיעוד בטוויטר בו נראה בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, ספון ברכבו בטרם עלה על כבש המטוס בדרכו לארצות הברית | וייס נשמעת בסרטון מזלזלת ביאיר נתניהו ואביו יצא להגנתו

"המסכה הוסרה": תקרית מביכה למגישה
יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

מגישת חדשות ערוץ 12 דנה וייס שהצטרפה לנסיעת נתניהו לארצות הברית פרסמה תיעוד בטוויטר בו נראה בנו של ראש הממשלה, יאיר, ספון ברכבו בטרם עלה על כבש המטוס, אך היא כנראה לא שמעה את האמירות הבעייתיות שאמרה תוך צילום הסרטון כלפי נתניהו ג'וניור.

כאתר חרדי אנחנו נמנעים מלהביא את דבריה המלאים וזאת בכדי לכבד אתכם הקוראים, אך רק נציין כי על פי טענת יאיר נתניהו היא כינתה אותו בין השאר 'אוטיסט'.

עם הגיעה לאדמת ארה"ב, הבחינה וייס בסערה שמתחוללת בעקבות התיעוד וביקשה להתנצל: "רק עכשיו נחתנו ושמתי לב שבסרטון שהעלתי אמש נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר. אף אחד לא הצטער על סרטון שהוא עוד לא העלה. זה לא הסגנון שלי ואני מתנצלת על כך".

עם זאת, וייס הכחישה שהתבטאה בכינוי 'אוטיסט' כלפי יאיר נתניהו. מגישת חדשות 12 אף נאלצה למחוק מחשבונה את התיעוד שפרסמה מוקדם יותר.

בנו של ראש הממשלה לא נותר אדיש למראה התיעוד ושיגר תגובה מחשבונו האישי: "אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ״העיתונאים״ בערוץ התעמולה 12. אין לי מילים להודות לך על תרומתך לקמפיין הליכוד. דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם".

אביו, ראש הממשלה שנמצא בביקורו המדיני בארצות הברית יצא להגנת בנו, ופרסם הודעה לפיה: "דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ. המסיכה הוסרה ושוב התברר ש"התקשורת האובייקטיבית" היא לא יותר מתעמולת שמאל. זו אותה תקשורת שמקדמת את עלילת הדם הבזויה נגדי של לפיד-גנץ".

בנימין נתניהו המשיך לתקוף את העיתונאים. "אותה תקשורת שמסתירה את הודעת חברת הצוללות "טיסנקרופ" שמחסלת סופית את הטענות נגדי - אותה תקשורת שמסיתה נגדי, נגד הימין ונגד משפחתי ערב-ערב בצורה השפלה והנבזית ביותר. בושה. הם לא יחליטו. ניפגש בקלפי", הבהיר ראש הממשלה.

נתניהו ג'וניור פנה במקביל גם ליאיר לפיד ושאל אותו "איכה? עדיין מחכה לנאום הרגשני שנתת לדודי אמסלם!", כשזהכיר לו את תגובתו לדברי אמסלם שכינה את גנץ "איזה אוטיסט". לפיד אמר אז, "בני גנץ הוא לא אוטיסט, מר אמסלם. לא צריך לעצור את האוטו בצד כשהוא משתולל ונושך את אימא שלו. הוא לא גונב אוכל משולחנות של אחרים במסעדה. הוא לא עובר טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. ההורים שלו לא ערים בלילות ומנסים להבין מי יטפל בו כשהם יהיו זקנים".

האם ההתנצלות מאוחרת? ייתכן מאוד. הסרטון חורך את הרשתות החברתיות ולא מעט מתומכי נתניהו ושאינם הביעו זעם על צורת הדיבור שאינה עולה בקנה אחד על המינימום הנדרש ביחס כלפי הזולת, גם אם פחות אוהבים אותו.

בנימין נתניהו דנה וייס אוטיסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד