י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אימה בכביש הירושלמי

בחורי ישיבה אוימו בנשק ותיעדו: "זוזו או שתחטפו כדור בראש"

תלמידי ישיבה שרכבו על אופנוע במרכז ירושלים, טוענים שאוימו על ידי צעיר - ככל הנראה על ידי חייל שיצא מרכבו שלף לעברם נשק ארוך ואיים עליהם ברצח, מששלפו את הסלולרי שלהם כדי לתעד, הוא מיהר להסתלק • בשיחה עם 'בחדרי' משחזר אחד מהם ומבהיר כי יגישו תלונה

בחורי ישיבה אוימו בנשק ותיעדו: "זוזו או שתחטפו כדור בראש"
החשוד עם הנשק צילום: צילום מהסרטון

בשעות אחר הצהרים (ראשון), שני תלמידי ישיבה רכבו על אופנועים במרכז העיר, ועל פי העדות שלהם, נהג שנסע בסמוך אליהם, יצא לעברם עם נשק ארוך ואיים עליהם "זוזו או שתחטפו כדור בראש".

היה זה בסמוך לשעה 17:30, כאשר השניים רכבו על אופנועים מכיוון רחוב אגריפס לרחוב היכל המשפט בירושלים. "כאשר אנחנו רוכבים על הנתיב השמאלי, רכב מזדה לנטיס שהיה מאחורינו, האיץ והצמיד אותנו לכיוון גדר ההפרדה" סיפר אחד הרוכבים ל'בחדרי חרדים'. לדבריו, "כשצפרתי, זה רק 'הכעיס' את נהג הרכב, שהאיץ עוד יותר וכמעט גרם לי לאבד שליטה".

הרוכבים, פנו לנתיב הימני והאטו את נסיעתם, "עקפתי אותו חזרה מהצד הימני, והבטתי לעבר מושב הנהג כדי להבין עם מי יש לי עסק - זה הספיק לו ולחברו לצאת מהרכב כשהנהג עם נשק שלוף ביד" משחזר הרוכב.

"הוא צעק עלינו 'זוזו או שתחטפו כדור בראש', מיד שלפתי את הסלולרי, וברגע שהוא ראה שאני מסריט אותו - הוא הסתובב וחזר לרכב". בתיעוד הוידאו ששלח ל'בחדרי חרדים' נראה צעיר עם נשק "תבור" ביד, הולך לכיוון רכבו ונכנס אליו.

שני תלמידי הישיבה, מתכוונים לגשת מחר לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה. מאחר ומדובר בנשק שנראה על פניו רובה תבור, ה'מאיים' הוא כנראה לוחם בצה"ל, כך שהחקירה תועבר למצ"ח.

איום בנשק ירושלים חקירת מצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד