י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחזירה לו?

גילת בנט: "נתניהו מושחת"; נפתלי: "צודקת"

על רקע ההסלמה במצב הביטחוני: אשתו של שר החינוך, גילת בנט, תוקפת - "נתניהו מושחת; יורים עלינו טילים והוא אומר שזה בטעות"

גילת בנט: "נתניהו מושחת"; נפתלי: "צודקת"
נתניהו/בנט צילום: יוסי זליגר/יונתן זינדל, פלאש 90

מבקר חדש נוסף בשעה האחרונה לרשימת המבקרים החריפים של ראש הממשלה בנימין נתניהו; יותר נכון מבקרת - גילת בנט, רעייתו של שר החינוך נפתלי בנט. זאת על רקע ההסלמה במצב הביטחוני.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק בשעה האחרונה (שני), וזוכה לגיבוי של בעלה, כתבה גילת: "מספיק כבר לקשקש!! הבחירות כאן הן לא על צוללות".

לדבריה: "כל חקירות נתניהו הן מאז ומעולם הדרך שהשמאל נוקט כדי להפיל אותו, סתם כי הם רוצים לחזור להיות בעלי הבית. אין פה כלום. ואוהדי ביבי ועוד כמה ימנים עוד זוכרים כמה נורא זה לחיות תחת שלטון השמאל".

"ולכן הם מצביעים לו. אז ככל שאתם תחקרו ותנסו לפגוע בו- יהיו לו יותר בוחרים. יהיו לו בוחרים, וביטחון ישראל יופקר בידי מערכת ביטחון שלא רוצה להילחם".

גילת, שרק לפני חודשים ספורים נחשף כי נתניהו חיפש להשמיץ אותה על כך שהכינה קינוחים במסעדת לא כשרות, מוסיפה לתקוף בצורה חסרת תקדים.

לדבריה: "נתניהו מושחת. אדם מושחת מבחינתי הוא כזה שכשיורים טילים על תל אביב, הוא אומר שזו טעות. ורק כשהטיל פוגע- פתאום זה "פשע נפשע" שתהיה לו "תגובה הולמת". מספיק כבר לקשקש!!"

"יש לנו אויב והוא הורג בנו שנים, וכל מה שנתניהו עושה זה להתעלם מקיומו, ונותן לו לצמוח. והוא זה שנושא באחריות לכך שמינה שרי ביטחון ורמטכלי"ם כושלים בזה אחר זה. הדרום בוער ומופגז במשך שנה והרמטכ"ל אייזנקוט "לא מעלה בדעתו שנירה במשגרי עפיפונים". 

"אפשר לנצח את החמאס!!!!! עם תעוזה, עם תחבולה, עם רוח לחימה!!! ועם מנהיג אמיתי שמציב לעצמו מטרה ברורה וחותר לעברה--- השמדת האויב". 

גילת ציינה כי "נתניהו הוא מדינאי מעולה. אבל אנחנו חייבים את נפתלי כשר ביטחון אם אנחנו רוצים שיהיה פה אי פעם ביטחון. כי הוא היחיד שלא מפחד, והיחיד שיודע לעבוד".

"לנתניהו יש מטרה אחת שעליה הוא מוכן להתאמץ- שנפתלי לא יהיה בממשלה. בכל אחת מהממשלות האחרונות, נתניהו העדיף את מפלגות השמאל על פני בנט ושקד; ורק באמצעות מו"מ יצירתי ביותר הצליחו להיכנס". 

לסיכום כתבה: "אם אתם רוצים לנצח את חמאס- אתם חייבים להצביע לימין החדש. אין דרך אחרת".

כאמור, השר בנט גיבה את רעייתו; בראיון לאולפן ynet אמר בנט: "ראיתי ואני עומד מאחורי כל מילה. היא לא מדברת על תיק 1000 או 2000, היא אומרת שתפקיד של מנהיג מדינה זה לתת ביטחון לאזרחיו, ואם במשך עשור לא יודעים לעשות את זה, יש פה פגם מוסרי עמוק. זה הדבר הבסיסי שאזרח מגיע לו - ביטחון. עובדתית זה לא קורה והיא צודקת במאה אחוז, אני מגבה את אשתי החכמה".

גילת בנט נפתלי בנט בנימין נתניהו טילים מצב ביטחוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד