י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יעזוב את הכנסת?

ליצמן חשף: הוגשה נגדי תלונה נוספת

ליצמן מחריף את הטון: "אם יעצרו את הפעילות - אין מה לחפש בכנסת" • חושף: הוגשה נגדי תלונה נוספת

ליצמן חשף: הוגשה נגדי תלונה נוספת
יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן שר הבריאות, חה"כ יעקב ליצמן, שהיה בעת האחרונה מספר הזדמנויות בכותרות, לאחר שנחקר בחודשים האחרונים פעמיים; התייחס אתמול (שני) שוב לחקירות המתנהלות נגדו והחריף את הטון, שעה שאמר כי באם הפעילות שלו תיעצר - אין לו מה לחפש יותר בכנסת.

בדברים שאמר בכינוס פוליטי באשדוד, התייחס ליצמן פעם נוספת לחקירות המתנהלות כנגדו; לדבריו: "האחדות הזו צריך להתחיל בתוכנו. העזרה ההדדית, הסיוע לכל אחד. כמעט שאין משפחה שלא נעזרה על ידי משרד הבריאות. זה המוטו שלנו: לעזור לכל אחד, ללא הבדלי זהויות".

ליצמן הוסיף וחשף תלונה נוספת שהוגשה נגדו, "יש חוק שכל מוסד צריך להחזיק רישיון. למוסד ממלכתי חילוני לא צריך. יש מוסד שלא אישרו לו במשך תקופה ארוכה. באתי אישית לשם וראיתי שהכל בסדר".

ליצמן הוסיף לתאר: "שאלתי את גורמי המקצוע – אמרו שאפשר לאשר. אבל הגישו תלונה נגדי. כי יש כאלה ששמו להם למטרה לרדוף את העושים במלאכה".

ליצמן הצהיר: "אם ייעשה ניסיון לעצור את פעילות המחלקות לפניות הציבור של אגו"י – אין לנו מה לחפש בכנסת".

כזכור, רק בסוף השבוע נחשף בכאן 11 כי מבקר המדינה מבקש מהיועץ המשפטי לממשלה לפתוח בבדיקה כנגד חבר כנסת ששמו טרם ידוע, לאחר שזה סייע לרב מוכר להימלט מבדיקה משטרתית; כאשר דברים אלו מתווספים לתיקים הנחקרים כנגד סגן השר יעקב ליצמן, שכאמור נחקר לאחרונה פעמיים.

יעקב ליצמן תלונה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד