י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הישיבה הצעירה נתנה פייט: גייסה 5 מיליון ש"ח בתוך 36 שעות

בהתגייסות ידידי ובוגרי הישיבה, גויסו 5,262,153 מיליון שקל, למען ישיבת 'היכל יצחק' בראשות ראש הישיבה הגאון הגדול ר' ישראל לנדאו שליט"א וראש הישיבה הגאון הגדול ר' דניאל כהן שליט"א

הישיבה הצעירה נתנה פייט: גייסה 5 מיליון ש"ח בתוך 36 שעות
הבחורים בקמפיין צילום: יח"צ

בתום יומיים של מגבית 'למען היכלך' גיוסו למעלה מ-5 מיליון שקל למען ביסוס וייצוב ישיבת 'היכל יצחק' ע"ש ר' יצחק לנדאו זצוק"ל בראשות הגאון הגדול ר' ישראל לנדאו שליט"א והגאון הגדול ר' דניאל כהן שליט"א

היעד שנקבע בתחילה היה 4 מיליון שקל, עליו הגיעו בשעות הערב של היום השני להתרמה, בעקבות כך הכריע ראש הישיבה להעלות את היעד בעוד מיליון שקל.

כספי התרומות מישראל הוכפלועל ידי נדיבים מחו"ל שנענו לבקשתו של ראש הישיבה הגאון הגדול ר' דניאל כהן שליט"א שבמשך שנים מכתת את רגליו למען הישיבה.

לאחר ההגעה ליעד פרצו תלמידי הישיבה בריקודי שמחה בהיכלה של תורה וחולק לחיים. לאחר מכן נשא דברים ראש הישיבה שבירך את המתנדבים והתורמים.

כעת, בתום ההתרמה והשגת הכסף תימשך פיתוחה ושגשוגה של הישיבה שהוקמה לפני מספר שנים בברכתו ובהכוונתו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל וממשיכה כיום את דרכו בנשיאות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א.

בישיבה מציינים כי הם מבקשים להודות למשרד הפרסום ואסטרטגיה 'שחור לבן' שניצחו על כל המלאכה והביאו את הבשורה לכלל ישראל, וכן לחברת צ'רדי שליוותה את מסע ההתרמה.

היכל יצחק ישיבה קטנה מאצ'ינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד