י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
במהלך ריצת ספורט

אסון: בחור ישיבה התמוטט ליד הקניון ונפטר

צעיר חרדי תושב המרכז נמצא אמש סמוך לחצות ליל, ללא דופק ונשימה בשביל ריצה - סמוך לקניון סירקין בפתח תקווה | כונני הצלה ומד"א ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבילינסון - שם נאלצו לקבוע את מותו

אסון: בחור ישיבה התמוטט ליד הקניון ונפטר
פעולות ההחייאה בזירה צילום: דוברות הצלה פתח תקוה

טרגדיה: אמש (רביעי) דקות לפני חצות הלילה, התמוטט בחור ישיבה בסמוך לקניון סירקין בפתח תקווה ואיבד את הכרתו. לאחר פעולות החייאה הוא נפטר בבית החולים.

כונני מד"א - הצלה פתח תקווה שהוזעקו למקום, החלו לבצע בצעיר פעולות החייאה, כאשר אליהם מצטרף צוות ניידת טיפול נמרץ. לאחר שביצעו פעולות מצילות חיים, הוא פונה לבית החולים בילינסון, שם נמשכו הפעולות.

כוחות ההצלה במקום. (צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)

אולם לאחר שעה קלה, לאחר שהגיע במצב אנוש, לא נותר לצוות הרפואי אלא לקבוע את מותו. על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', הצעיר היה במהלך פעילות ספורטיבית, וככל הנראה קיבל דום לב.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר בבחור ישיבה בן 27 שלומד בעיר, שהיה עם לבוש חרדי, כיפה שחורה לראשו, חולצה לבנה ומכנס שחור.

"כשהגענו למקום ראינו את האיש שוכב בשביל הריצה כשהוא ללא דופק ונשימה" סיפרו ישעיהו מנת ויהודה פורייס חובשים במד"א - הצלה פתח תקווה, "ביצענו בו פעולות החייאה יחד עם צוות הפראמדיקים, והוא פונה מצבו קריטי לבית החולים בילינסון".

התמוטטות דום לב פעילות ספורט ריצה פתח תקווה טרגדיה החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד