י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא מטאטאים מתחת לשטיח

אחרי הסערה: המגישה הבכירה עוזבת הערוץ

המגישה אושרת קוטלר, תיאלץ להיפרד מן הערוץ לאחר למעלה מעשור שנים, לאחר שאמרה על חיילי 'נצח יהודה' "חיות אדם" • בערוץ מבהירים כי היא זו שביקשה לצאת לחופשה ארוכה ללא תשלום

 אחרי הסערה: המגישה הבכירה עוזבת הערוץ
אולפן חדשות. אילוסטרציה צילום: יצחק הררי, פלאש 90

כחודש לאחר ההתבטאות המסעירה שיצאה מפיה של המגישה אושרת קוטלר, נראה שב'ערוץ 13' לא טאטאו את הנושא מתחת לשטיח והמשיכו הלאה.

על פי הדיווח באתר ynet, העיתונאית הוותיקה בת ה-53 תשלם מחיר כבד ותעזוב את הערוץ בחודש יוני הקרוב, לאחר שהתבטאה בתכניתה על חיילי הגדוד 'נצח יהודה', "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש".

בסיום התכנית לאחר שהרשת געשה וסערה, היא הבהירה, "הביקורת שלי הופנתה אך ורק כלפי אותם חיילים שהשליטה שלנו על הפלסטינים בשטחים הביאה אותם לפגוע בחפים מפשע", והוסיפה, "אמשיך להביע את דעתי בתוכנית הזאת. לא תצליחו להשתיק אותי", נראה שהמהלך להשתיק אותה כן צלח.

על פי הדיווח ב'ynet' מפי גורמים, קוטלר ביקשה מבעלי הערוץ חופשה ללא תשלום למשך שנה, הוי אומר שיש סיכוי כי תשוב אל מסכי הערוץ בעתיד הרחוק.

יצוין כי בתכנית שבוע אחרי הסערה, היא התייחסה בקול בוכים למתקפה הקשה שספגה במשך אותו שבוע ואמרה, "אני מצטערת מעומק לבי אם דבריי פגעו במי מכם, אבל אינני יכולה שלא לראות את המחיר היקר שאנו משלמים דרך ילדינו, חיילנו, על מציאות השליטה בעם אחר. מציאות שנמשכת 52 שנה. ולא, אין לי פתרונות קסם. אני לא פוליטיקאית".

לגבי דבריה הקשים על חיילי צה"ל, אמרה, כי התכוונה "לגרום לנו כחברה לקחת אחריות אישית על מעשיהם של חיילי נצח יהודה, שכן אי אפשר להאשים אותם בחציית גבולות מוסריים וחוקיים כשאנחנו הם אלה שמעמידים אותם בפני מציאות בלתי אפשרית בשטחים יום אחרי יום".

לסיום אמרה בקול סדוק, "אז למרות שאלפים ייחלו למותי השבוע, חלקם אפילו קראו לפגוע במשפחתי, ולמרות שאני מפחדת - אני מאוד מקווה שיעמוד לי הכוח להמשיך ולהביע דעה ובכך לעשות את עבודתי".

מחברת 'החדשות 13' מסרו בתגובה לפרסומים: "אושרת קוטלר הודיעה כבר לפני חודשים ארוכים, כי בכוונתה לצאת לחופשה ארוכה ללא תשלום. קוטלר החליטה בימים האחרונים כי תצא במהלך הקיץ, לחופשה ללא תשלום בת שנה".

אושרת קוטלר חיילי צה''ל נצח יהודה ערוץ 10 עזיבה חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד