י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הישג מרשים ומשפיע

מתכנתות חרדיות יצרו אתר להשוואת סקרים

חדש ברשת: "בית הסקרים" אתר השוואת סקרים הכולל את כל סקרי החודשים האחרונים • את האתר יצרו המתכנתות בבית התוכנה החרדי Atn israel • ממוצע סקרי השבוע האחרון: כחול-לבן 30, הליכוד 28, עבודה 9, תע"ל חד"ש 7, יהדות התורה 6, הבית היהודי 6, ש"ס 5, הימין החדש 5, מרצ 4, זהות 4

מתכנתות חרדיות יצרו אתר להשוואת סקרים
מחשבים צילום: pixabay

השבועות האחרונים למרוץ הבחירות הינם הדינמיים ביותר, כאשר סקרים מתפרסמים בהם כמעט מדי יום ומנסים לנבא בהתאם לכך את תוצאות הבחירות.

אלא שניסיון העבר מלמד, כי המדד האמיתי הוא בחינת ממוצע הסקרים לאורך תקופה, כך ניתן ללמוד על המגמות השונות, עלייה, ירידה או יציבות, ולהבין יותר את הלך הרוח הציבורי.

לצורך כך, הוקם אתר 'בית הסקרים' - פרי פיתוח של חברת Atn israel , המבוסס על אלגוריתמים וכלי ניהול, תוך שימוש בבסיס המידע של הסקרים שפורסמו במדיות רשמיות ומוכרות. האתר מאפשר קבלת ממוצעי הסקרים לפי בחירה, תוך פילוח לפי תאריכים, מפלגות וסוקרים.

להלן מספר נתונים השוואתיים:

• ממוצע סקרי השבוע האחרון: כחול-לבן 30, הליכוד 28, עבודה 9, תע"ל חד"ש 7, יהדות התורה 6, הבית היהודי 6, ש"ס 5, הימין החדש 5, מרצ 4, זהות 4. כל היתר אינם עוברים את אחוז החסימה.

• ממוצע סקרי השבוע הקודם: כחול-לבן 31, הליכוד 29, עבודה 9, תע"ל חד"ש 7, יהדות התורה 6, הבית היהודי 6, ש"ס 5, הימין החדש 5, מרצ 6, זהות 4. כל היתר אינם עוברים את אחוז החסימה.

• ממוצע סקרי השבועיים האחרונים: כחול-לבן 31, הליכוד 28, עבודה 9, תע"ל חד"ש 7, יהדות התורה 6, הבית היהודי 6, ש"ס 5, הימין החדש 5, מרצ 5, זהות 4. כל היתר אינם עוברים את אחוז החסימה.

• ממוצע סקרי החודש האחרון: כחול-לבן 33, הליכוד 28, עבודה 8, תע"ל חד"ש 7, יהדות התורה 6, הבית היהודי 6, ש"ס 5, הימין החדש 5, מרצ 5, כולנו 4. כל היתר אינם עוברים את אחוז החסימה.

• ממוצע סקרי החודש הקודם: כחול-לבן 35, הליכוד 30, עבודה 6, תע"ל חד"ש 6, יהדות התורה 6, הבית היהודי 6, ש"ס 5, הימין החדש 7, מרצ 4. כל היתר אינם עוברים את אחוז החסימה.

ATN ישראל, הינו בית תוכנה ייחודי, המעסיק נשים חרדיות - מטובי המוחות בתחומי הפיתוח, העיצוב, והאפיון, בית התוכנה עובד עם מומחי שיווק וניתוח שווקים מסחריים, ומציג איכות פיתוח ועבודה מהטובים ביותר כיום בשוק הישראלי. פיתוחים בית התוכנה זכו לציונים גבוהים במקומות רבים בקרב מומחי היי טק ומסחר דיגיטלי.

לדברי מנכ"ל בית התוכנה עובדיה טופורוביץ, התמחותם הינה בין היתר "ייצור כלים לצורך מחקרי שוק, ניתוח תחזיות של מכירות, תנועת משתמשים ולקוחות בתחומי מסחר ותעשיות שונות.

"ערב הבחירות, לאור התמחותנו גם בתחום זה, ביצענו התאמה לחלק מהכלים הסטטיסטיים וגרפי המדדים – ולקחנו אותם לתחום הסקרים, ע"מ להעניק לכם כלי מדידה לסקרים לאורך תקופה, תוך ירידה לרזולוציות ופילוחים".

טופורוביץ מבקש להדגיש, כי "האתר ו/או בית התוכנה, אינם ממומנים ע"י אף גורם פוליטי, אין לנו שום נטייה, וזו גם לא יכולה להיות - שכן בסיסי הנתונים כולם גלויים בפניכם".

תכנות סקרים נשים חרדיות סטארט-אפ בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד