י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הנעליים של הדור הבא: השקת קולקציית הקיץ של 'פפאיה' מפתיעה ומרגשת במיוחד

בהשקת קולקציית הקיץ של פפאיה שנערכה באחת מחנויות הדגל בקניון איילון, השתתפו עיתונאיות ומובילות דעה במגזר החרדי, כולן אימהות לילדים ובני נוער שהביעו את התרשמותם העמוקה מהאופן בו 'פפאיה' מובילה את עולם נעלי הילדים ומובילה סטנדרטים חדשים של איכות, אחריות ושירות בינלאומי עם התאמה לצרכי המגזר

הנעליים של הדור הבא: השקת קולקציית הקיץ של 'פפאיה' מפתיעה ומרגשת במיוחד

בהשקת קולקציית הקיץ של פפאיה שנערכה באחת מחנויות הדגל בקניון איילון, השתתפו עיתונאיות ומובילות דעה במגזר החרדי, כולן אימהות לילדים ובני נוער שהביעו את התרשמותם העמוקה מהאופן בו 'פפאיה' מובילה את עולם נעלי הילדים ומובילה סטנדרטים חדשים של איכות, אחריות ושירות בינלאומי עם התאמה לצרכי המגזר.

ביום שלישי שמתי את פעמיי לחנות הדגל של 'פפאיה' בקניון איילון כדי להשתתף באירוע השקת קולקציית נעלי הילדים לקיץ 2019 , כולם היו שם, מיטב אושיות המגזר, עיתונאיות, ובכירים שונים מהמגזר באו להבין מה הסוד של מותג נעלי הילדים 'פפאיה' שמצליח להיות בחוד החנית כמותג נחשק ומצליח בעידן בו רב הקניות עוברות לאונליין.

מר משה אורון הבעלים של המותג, סיפר על הימים הראשונים איך הפכה 'פפאיה' למותג גדול וחזק כל כך ועל החשיבה לאורך כל הדרך איך להנגיש את המותג, איך להפוך את חווית הקניה לטובה יותר ועל האהבה למוצר, על המעצבים שרצים להריח ולחבק את הסחורה כשהיא מגיעה מהייצור.

מר משה אורון מנכ"ל פפאיה • קרדיט: יח"צ

מריה רוסיאן, מנהלת מרכז הפיתוח והמעצבת הראשית של נעלי פפאיה שתפה אותנו בתהליכים מאחורי הקלעים, הפרטים הקטנים שהופכים את נעלי פפאיה למותג הנעליים הנחשק ביותר אצל הורים לילדים: "לפני שאנחנו מוציאים קולקציית נעליים לחנויות, אנחנו לוקחים את כל הדגמים לגני ילדים ונותנים לילדים להסתובב עם הנעליים כדי לראות את טיב הנעל מבחינת חוזק, עמידות, נוחות ורק אחרי שאנחנו בטוחים שהנעל מתאימה לסטנדרטים של 'פפאיה' מבחינת נוחות ואיכות אנחנו מוציאים את הקולקציה לייצור"

בנעלי צעד ראשון יש ל'פפאיה' 5 יסודות עיקריים כדי להבטיח לתינוק שלכם הליכה נוחה ובריאה- רכות, גמישות, אחיזה, יציבות ואנטומיות(אגב, המלצת המומחים לתת לפעוט ללכת לפחות חודש מהרגע שמתחיל ללכת- בלי נעליים).

משיחה עם הצוות ב'פפאיה' הגעתי למסקנה שאצל 'פפאיה' אין פחות ממושלם, הנעל צריכה להיות הכי איכותית, גם אם חומרי הגלם עולים פי שלוש או שבע זה לא משנה, הכי אופנתית, הכי טרנדית והכי בריאה לרגל.

בקולקציית הקיץ עשרות דגמים אופנתיים של נעלי צעד ראשון לבנים ולבנות, נעלי שבת, ספורט אלגנט, ספורט, סניקרס וסנדלים בעיצוב חדשני ומפתיע.

את נעלי 'פפאיה' ניתן להשיג בלמעלה מ-50 נקודות מכירה ברחבי הארץ, בחנויות הדגל של פפאיה ובחנויות הנעליים המובילות בריכוזים הדתיים-חרדיים השונים ובאתר הבית של פפאיה המציג את כל הדגמים ומציע שירות משלוחים עד הבית עם שירות החלפות והחזרות. לכניסה לאתר>>> 

כדי שגם אתם תרגישו שעשיתם צעד בטוח.

 

מותגי נעליים נעליים קולקצית קיץ ואביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד