י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יורה בתוך הנגמ"ש

יעלון הגיע לישיבה החרדית ותקף את התנהלות חבריו • צפו

בעוד במפלגת 'כחול לבן' מאמצים את הגישה הישנה של יש עתיד כלפי המגזר החרדי ולא שוללים גיוס תלמידי ישיבות בכפיה תוך הטלת סנקציות פליליות, אחד ממנהיגי המפלגה, משה יעלון, השמיע זמירות אחרות בביקור שערך בהיכל ישיבה חרדית | "התנגדתי לשיח שעושה דה לגיטימציה"

יעלון הגיע לישיבה החרדית ותקף את התנהלות חבריו • צפו
יעלון צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

באורח חריג הופיע היום שר הבטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון, שנחשב לאחד ממנהיגי מפלגת 'כחול לבן' ששואפת לכבוש את השלטון, בהיכל ישיבת ההסדר החרדית 'חדוותא' ו'דרך חיים' וביקש להעביר מסר של פיוס למגזר החרדי שנציגיו הצהירו כי יחרימו את מפלגתו ויסרבו להצטרף לממשלה בראשות גנץ ולפיד. בדבריו השמיע יעלון ביקורת כלפי עמיתיו למפלגה לפיד ואשכנזי.

"הגישה שלנו היא לחבר. אנחנו הגענו מתוך תחושת חירום. אנחנו מביאים מנהיגות אחרת. לא פוליטיקה של שיסוי - לחבר", טען יעלון באוזני התלמידים.

בדבריו, תקף יעלון את התנהלותם של שותפיו למפלגת "כחול לבן" יאיר לפיד שהוביל בעבר חוק גיוס בכפייה, והרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי שהוקלט אומר כי הוא קורא להשאיר "קומץ" חרדים לשבת וללמוד כאשר כל השאר יגיעו לבקו"ם כדי לשרת את המדינה.

לדברי יעלון, "זו הייתה הגישה שלי בכל תפקידי ביחס לגיוס חרדים. תמיד התנגדתי לשיח שעושה דה לגיטימציה, תוקף וכופה ומדבר על פלילי. להפך, צריך לעודד ולאפשר וכך זה הצליח. כשדיברו על כפייה זה הביא ירידה בגיוס".

 

בוגי יעלון יאיר לפיד אשכנזי מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד