י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אין לו רפואה למכתו"

הראשל"צ על חיקוי אביו: "ארץ אוכלת יושביה"; בש"ס יפגינו נגד

הזעם כלפי התוכנית 'ארץ נהדרת' שבחרה אמש לבזות באופן מחפיר את מרן הגר"ע יוסף זצ"ל גובר • בנו הראשל"צ הגר"י יוסף הביע מחאה על השפלת אביו: "אני בוש ונכלם אל מול הליצנות החרפה והביזיון הנוראיים ששודרו אמש" • ש"ס מתכננת הפגנת מחאה הערב מול משרדי 'קשת'

הראשל"צ על חיקוי אביו: "ארץ אוכלת יושביה"; בש"ס יפגינו נגד
הגר"י יוסף בשיעור תורני צילום: שוקי לרר

לאחר שבתוכנית הסאטירית ביזו אמש את כבודו של מרן הגר"ע יוסף, כשאחד משחקניה חיקה את גדול הדור זצ"ל במערכון פוליטי תוך ביזוי מבזה, בנו, הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף מוחה היום על כבודו של אביו.

"כיהודי, כרב ראשי, כבן, כאדם, אני בוש ונכלם אל מול הליצנות החרפה והביזיון הנוראיים ששודרו אמש כלפי אבא זכר צדיק לברכה מרן הרב עובדיה יוסף גאון ישראל גדול הדור בתורה באהבת ישראל ובהקמת המפעלים לחינוך יהודי של ילדי ישראל", אמר היום הרב יצחק יוסף.

לדבריו, "זאת לא "ארץ נהדרת" זו ארץ אוכלת יושביה ורבניה שהחינוך שלה פשט את הרגל. המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה למכתו והמבזה כבוד המת גדול עוונו מנשוא וכל אדם ואדם שיש לו חלק בכך יתן על כך את הדין בשמיים".

הרב ציין עוד כי, "על כל אחד ואחד מאיתנו מוטלת חובת מחאה כלפי כבוד התורה שחולל ונרמס".

בתוך כך, בש"ס יוזמים הפגנה שתתקיים הערב מול משרדי 'קשת' השוכנים בתל אביב, במחאה על ההשפלה של כבוד רבם.

בהודעה שהתפרסמה נכתב, "מליון איש צעדו אחרי מיטתו של מנהיג הדור, מרן רבנו עובדיה יוסף זצ"ל ובתכנית "ארץ נהדרת" בחרו לבזות וללעוג למרן ומורשתו. לא ניתן להם לפגוע באבא של כולנו. כולנו יוצאים הערב למחות מול משרדי קשת ברמת החייל, רח' ראול ולנברג 12 רמת החייל, תל אביב, בשעה 18:30 בדיוק. חייבים למחות על כבוד התורה. בואו בהמוניכם".

כזכור, בערוץ 12 הציגו אמש ללעג וקלס את דמותו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, כאשר אחד השחקנים הופיע בגלימתו וכובעו של מרן זצ"ל והוציא מפיו מילים המציגות את מרן הגר"ע זצ"ל בצורה שלילית ומבזה.

צופי התכנית החרדיים, הדתיים והמסורתיים, התקוממו והזדעזעו מהמערכון המבזה וגינו בכל תוקף את המחזה המביש שפגע עמוקות ברגשותיהם.

בש"ס הגיבו בזעם למערכון המביש ומסרו, כי "ארץ נהדרת ראויה לכל גינוי על מופע ההלעגה המביש הערב בדמותו של מרן הקדוש רבי עובדיה יוסף זצ"ל, אשר כמליון איש צעדו אחר מיטתו וראו בו מנהיג יהודי נערץ ומודל לחיקוי".

עוד הוסיפו בש"ס, "הגיע הזמן שגם עורכי תכניות הבידור יבינו שיש ציבור החי מחוץ לגבולות רחוב רוטשילד, ציבור המחובר למסורת ולרבנים, ויש דברים שעליהם לא צוחקים. ל"אנשי רוח" חילוניים הם לא היו מעזים לנהוג כך. תתביישו לכם!".

מפלגת שס הראשון לציון הראשון לציון הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד