ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לפני הבחירות: ההבטחה של ח"כי ש"ס לנציגי 'איחוד הצלה'

חברי הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי, הרב ינון אזולאי, ומ״מ רה״ע פ״ת הרב אוריאל בוסו בסיור באיחוד הצלה ״מוקירים את פעילותכם ומחויבים להמשיך לסייע לכם תמיד עד לקבלת כלל המידע להצלת חיים בצורה הטובה ביותר״

לפני הבחירות: ההבטחה של ח"כי ש"ס לנציגי 'איחוד הצלה'
הסיור באיחוד הצלה צילום: באדיבות המצלם

הבוקר התקיים במטה הראשי של איחוד הצלה בירושלים סיור מיוחד של חברי הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי והרב ינון אזולאי יחד עם המועמד לכנסת מ״מ רה״ע פ״ת הרב אוריאל בוסו.

חברי הכנסת קיבלו סקירה מקיפה ממנכ״ל הארגון משה טיטלבוים על כלל האתגרים איתם מתמודד הארגון בימים אלו, כשהנושא המרכזי בסדר היום הוא הדרת מידע מציל חיים מאלפי המתנדבים באיחוד הצלה אשר לא מקבלים את מלוא המידע כפי שהתחייבו בכירי משרד הבריאות וגם מה שכן מגיע באיחור וגורם לפגיעה קשה בחיי אדם.

חברי הכנסת הודיעו למנכ״ל איחוד הצלה כי כפי שסייעו עד היום לפעילות הקודש של איחוד הצלה הם מחוייבים לפעול לשם כך גם בקדנציה הבאה יחד עם יו״ר התנועה הרב אריה דרעי.

מנכ״ל איחוד הצלה משה טיטלבוים אמר בסיום הביקור, ״אני רוצה להודות בהזדמנות זו בראש ובראשונה ליו״ר ש״ס הרב אריה דרעי על תמיכת משרדו וכן על הסיוע של כלל חברי הכנסת של ש״ס לאיחוד הצלה כל העת. אני מקווה שהעניין בו אנו לא מקבלים את מלוא המידע ובזמן תיפתר בהקדם לטובת כלל אזרחי מדינת ישראל.

איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד