י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הכחשה בשידור חי

נתניהו מזים ההאשמות: "דרעי לא הטיל ווטו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מזים הערב בקולו את מה שטען אלי ישי, כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הטיל ווטו שלא ימונה לשר בממשלה בראשות נתניהו | בראיון הערב, נתניהו מבהיר ברורות: "השר אריה דרעי לא הטיל שום ווטו על אלי ישי, זה לא נכון" | הוא הוסיף, "לא מחלק כרגע תיקים"

נתניהו מזים ההאשמות: "דרעי לא הטיל ווטו"
ישי, נתניהו, דרעי צילום: דוד כהן/יהודה חיים/יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שיו"ר 'יחד' אלי ישי טען בראיון כי יו"ר ש"ס הטיל ווטו על כך שישי לא ימונה לשר בממשלתו באם יחבור לבית היהודי, ראש הממשלה בנימין נתניהו מזים הערב (ראשון) את ההאשמות בראיון למשה גלסנר ב'קול ברמה' ואומר מפורשות, "השר אריה דרעי לא הטיל שום ווטו על אלי ישי, זה לא נכון. דחפתי למפץ החרדי כי חשבתי שצריך ללכד את כל הציבור החרדי יחד. אני לא הולך לחלק כרגע לא תיקים ולא ציונים".

לפני כחודשיים, בראיון ל'ערוץ 7' סיפר אלי ישי, "נתניהו התקשר אליי, ביום רביעי כמדומני, ואמר שדרעי הטיל וטו על החיבור ועל המינוי של שר בממשלה הבאה במסגרת החיבור עם הבית היהודי", אמר ישי והוסיף "ביבי הבין שהמצב הוא מורכב ומסובך. המשכנו במשא ומתן וראינו שזה לא יהיה שייך, מקום תשע, ושצריכים לצאת לדרך כי אנחנו שווים כמובן הרבה יותר".

ישי המשיך למתוח ביקורת על דרעי באותו ראיון ותהה, "עד כמה אדם יכול לרדוף? אם לא בש"ס אז במקומות אחרים גם אתה מטיל וטו? דברים מוזרים מאוד, כן. אני ממש מרחם עליו".

יצוין כי השר דרעי הכחיש זאת בעצמו בראיון לאודי סגל וקרן מרציאנו בגלי צה"ל והבהיר, "אני לא מתערב בשום אופן בעולם בהרכבת רשימות של שום מפלגה. לא התערבתי ואני לא מתכוון להתערב. כמו שאני לא מוכן שיתערבו אצלי במפלגה, למעט מועצת חכמי התורה שקובעת אצלנו את הרשימה".

הערב כאמור טוען ראש הממשלה כי לא היו דברים מעולם.

אריה דרעי בנימין נתניהו רדיו קול ברמה משה גלסנר אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד