י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ראיון מיוחד

בנט: "לא אצטרף לממשלה בלי החרדים"

יו"ר 'הימין החדש', שר החינוך נפתלי בנט מתחייב בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים' כי לא יחזור על הטעות ויימנע מלהצטרף לממשלה בלי הנציגים החרדים • בנט מביע דאגה וטוען: "נתניהו שותה לנו מנדטים" • וגם: עמדותיו בסוגיות דת ומדינה, דעתו על חוק הגיוס ולימודי ליב"ה בחינוך החרדי

בנט: "לא אצטרף לממשלה בלי החרדים"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

שר החינוך ויו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט מתחייב בראיון שהעניק ל'בחדרי חרדים' כי לא יצטרף לאף ממשלה שהמפלגות החרדיות אינן נכללות בתוכה ומביע דאגה מקמפיין הגעוואלד של ראש הממשלה נתניהו, כשלדבריו המטרה היא להחליש את מפלגתו.

בפתח הראיון מתייחס בנט לחשש שהציגה אמו בראיון לגלי-צה"ל, לפיו מפלגת 'הימין החדש' לא תעבור את אחוז החסימה. "אני חושב שנעבור", אומר בנט אך מוסיף, "מאתמול ישנה מתקפה גדולה של נתניהו כלפי הימין החדש, כלפי שקד ובנט, ואני לא מבין את הלוגיקה הזאת. למה לעשות את זה. אנחנו תמיד בימין, תמיד בעד ארץ ישראל, תמיד אנחנו ממליצים על נתניהו ולכן אנחנו לא מבינים למה נתניהו בחר לתקוף אותנו ולמשוך את כל הקולות".

יושב ראש 'הימין החדש' מבקש בראיון להדוף את טענת נתניהו לפיה נשיא המדינה יטיל את מלאכת הרכבת הקואליציה על ראש המפלגה הגדולה ביותר. "זה פשוט לא אמת", אומר בנט. האמת היא שבישראל אם יש שישים ושבעה ממליצים על נתניהו ועכשיו פייגלין התקפל והודיע כי ימליץ על נתניהו, אז אין בכלל דילמה. נתניהו ראש הממשלה הבא. השאלה היחידה היא האם זו תהיה ממשלה של נתניהו לפיד וגנץ או ממשלה של בנט ושקד".

שר החינוך מזכיר כי בעבר הצטרף נתניהו לממשלה עם אהוד ברק ועם ציפי לבני. "אני מאוד חושש ממשלה שתקום לפיד. היא תפגע מאוד בחרדים", מזהיר נפתלי בנט.

בשלב זה ביקשנו לשאול את נפתלי בנט האם יסכים להצטרף לממשלת אחדות אם תקום בלי המפלגות החרדיות. יו"ר הימין החדש מתחייב כי לא יצטרף לממשלה כזו בשום אופן.

במהלך הראיון מעביר בנט מסר לחרדים העובדים וקורא להם להצביע עבורו. "אנחנו הבית של החרדים העובדים, אלו שחשוב להם להיכנס למעגל החברה ולעבוד. זה לא סוד שאיילת שקד מאוד אוהבת את הציבור החרדי. זה לא סוד שאני כשר חינוך מאוד דאגתי ומאוד אוהב את הציבור החרדי. ואנחנו גם ימין חזק. מה שחסר במדינת ישראל זה ימין תקיף מול חמאס ואיילת שקד אל מול בג"צ".

 

נפתלי בנט מפלגת הימין החדש בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד