י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בתגובה לראיון ב'בחדרי'

בן גביר לבנט: "לא שכחנו את הברית עם לפיד"

בתוגבה לראיון שהתפרסם ב'בחדרי חרדים', מועמד 'איחוד מפלגות הימין' איתמר בן גביר משיב להתחייבות של בנט: "הציבור החרדי לא שוכח מי כרת ברית עם לפיד"

בן גביר לבנט: "לא שכחנו את הברית עם לפיד"
בן גביר צילום: פלאש 90

מועמד איחוד מפלגות הימין לכנסת העשרים ואחת, עו"ד איתמר בן גביר מגיב לדבריו של השר נפתלי בנט בראיון לאתר 'בחדרי חרדים' לפיהם לא יצטרף לאף ממשלה בלי החרדים.

בן גביר אומר כי "היה זה לא אחר מנפתלי בנט שכרת ברית דמים עם יאיר לפיד ב-2013, כאשר אז לפיד התגאה לראשונה כי קמה ממשלה ללא החרדים, והשתלח בציבור החרדי בצורה חסרת רסן. הציבור החרדי לא שוכח את זה".

בן גביר מתייחס לכך שכעורך דין ייצג רבות את הציבור החרדי: "כעורך דין יצא לי לטפל בעשרות תיקים בהם נחשפתי להתנכלות רבה של המערכת המשפטית כלפי הציבור החרדי. לא זכור לי שבנט התייחס להתנכלויות האלו ופעל כנגדן".

בן גביר מסיים: "מכל מקום הציבור החרדי יודע, כמו שליברמן אמר שנציגי עוצמה יהודית הם 'חרדים יותר מהחרדים' - במאבקים למען השבת, נגד הרפורמים ובעד מורשת ישראל. אם יש נציג שיהיה נאמן לציבור החרדי בכנסת - זה איתמר בן גביר".

כזכור, בראיון לשניאור ובר באתר 'בחדרי חרדים', יו"ר הימין החדש נפתלי בנט התחייב כי לא יצטרף לממשלה בלי הנציגות החרדית בשום אופן.

נפתלי בנט איתמר בן גביר איחוד מפלגות הימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד