י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ימים ללא שינה

נתניהו לחוץ: תרימו טלפונים - תעירו אותם

ראש הממשלה נותן תחושה כי הוא נמצא בקרב חייו. היום הוא עומד לבחירה מחדש והוא נחוש להציג ניצחון מוחץ, בשל הרדיפה שהוא חש מצד עולם התקשורת והמשפט | בשעות האחרונות הוא שם את כובד משקלו נגד הח"כ לשעבר בתנועתו - משה פייגלין

נתניהו לחוץ: תרימו טלפונים - תעירו אותם
נתניהו בשבוע האחרון צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו, העומד לבחירה מחדש, קיים אמש בשעת ערב מאוחרת, שיחות המרצה לשרים וחברי הכנסת בתנועתו והביע חשש מאדם אחד - משה פיגלין שמו. מי שהיה בעבר ח"כ בליכוד ואף התמודד מולו על ראשות התנועה.

"פייגלין אומר הערב שהשיחה הראשונה שלו תהיה למפלגה הגדולה ביותר", אמר נתניהו לחברי סיעתו "זה אומר שוב שאין לנו 61 ממליצים. אנחנו חייבים להיות המפלגה הגדולה ביותר וכרגע אנחנו פחות 4 מנדטים מלפיד וגנץ".

הוא הוסיף והאיץ בהם, "חייבים להוציא את כולם לקלפי אחרת מקבלים את לפיד כראש ממשלת שמאל. תרימו טלפונים לאנשים. אנשים חושבים שאנחנו הולכים לנצח ולכן הם לא באים להצביע. תעירו אותם בכל מקום ותגידו להם להביא את המשפחה והחברים ולצאת להצביע. המשימה שלנו היא לצמצם את הפער כמה שיותר מהר", כך נתניהו.

האם המצב אכן כל כך גרוע, אי אפשר לדעת, גם אם הלילה נגלה כי נתניהו ניצח בפער ניכר את יריביו מ'כחול לבן', לא נדע מה הסיבה לכך, שכן נתניהו מוכר לנו כבר כמה שנים טובות כקוסם שלא יודע להפסיד.

הפעם זה נראה גורלי באמת. הן בשל תיקי החקירה שעלולים לדחוק לא מעט מצביעים לעבר מפלגות אחרות וגם האלטרנטיבה שנמצאת מולו בדמותם של שלושה רמטכ"לים לשעבר, המשדרים ביטחון וניסיון צבאי עשיר, מועמדים חזקים שלא היו מולו בהתמודדויות קודמות.

כך או כך, ראש הממשלה כמעט ולא ראה שינה בעיניו בשלושת הימים האחרונים. מאז מוצ"ש הוא החל בבליץ' ראיונות לכלל כלי התקשורת החילוניים, הדתיים והחרדיים, ערוצי טלוויזיה, תחנות רדיו וגם אתרי אינטרנט, כולל ראיון ל'בחדרי חרדים'. כל הראיונות הללו התנהלו בסרט נע והתפרשו לאורך שעות רבות, כאשר הוא יושב בריכוז מלא ומשיב לעניין וללא גמגומים.

בין לבין מרים טלפונים לראיונות שונים, בתוכניות אקטואליה ותכניות צהריים בידוריות, כן יצא לסיורים בשווקים תחת אבטחה כבדה, קיבל אהדה ציבורית ושב למעונו הרשמי בבלפור להמשך הראיונות בכל אמצעי המדיה.

בחירות 2019 בנימין נתניהו משה פייגלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד