י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מעיקרא מאי קסבר?

חסידי גור שכנעו את החולים להצביע ועוכבו

מנהל המחלקה הפנימית בבית החולים, זיהה פעילות חריגה והזעיק את המשטרה • הרופא הבחין בכמה חסידי גור שעוברים במחלקה ומנסים לשכנע מטופלים להשתמש בתעודת הזהות שלהם

חסידי גור שכנעו את החולים להצביע ועוכבו
הצבעה בבית החולים שערי צדק צילום: דוברות שערי צדק

במהלך ההצבעה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, ד"ר ליאור זלר מנהל המחלקה הפנימית בבית החולים, זיהה פעילות חריגה והזעיק את המשטרה. על פי הדיווח של אלמוג בוקר בערוץ 13, הרופא הבחין בכמה חסידי גור שעוברים במחלקה ומנסים לשכנע מטופלים להשתמש בתעודת הזהות שלהם ולהצביע בקלפי בבית החולים.

על פי הדיווח, בסיום התייעצות עם היועצת המשפטית, נקבע כי הם לא ביצעו שום עבירה והחסידים שוחררו לדרכם. מהמשטרה נמסר כי החסידים שוחררו לדרכם.

עד כה, נרשמו מספר אירועים חריגים שדרשו את התערבותה וטיפולה של משטרת ישראל. לפנות בוקר בסניף של תנועת בל"ד בעראבה, התקבל דיווח על סימני ירי במקום. נסיבות המקרה בבדיקה של המשטרה. בנצרת, יו"ר קלפי נתפס כשהוא מנסה לגנוב מעטפות הצבעה ועוכב לחקירה במשטרה.

בעקבות מספר מקרים של חשד לאי סדרים בתוך קלפיות באזור הצפון, המשטרה פועלת במוקדים אלו בתיאום מול וועדת הבחירות בכדי לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע פגיעה בטוהר הבחירות וחשאיות ההצבעה. בכפר מזרעה, אדם שהתחזה ליור ועדת הקלפי והחזיק ברשותו תעודת יו״ר מזויפת עוכב לחקירה במשטרה. בהרצליה, התעורר חשד לזיוף באחת הקלפיות, כשאדם הגיע להצביע ומצא שכבר הצביעו בשמו. בהתאם, הוא הופנה להגשת תלונה במשטרה.

לצד ההיערכות המבצעית של אלפי שוטרים ולוחמי מג״ב באזורי ריכוזי הקלפיות, נערכת משטרת ישראל בכדי לתת מענה הולם גם לאירועי השגרה ולמאות אלפי המטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים, חופי הרחצה והכבישים ביום השבתון. שוטרי התנועה והסיור נפרסו ברחבי הארץ בכדי לפעול להסדרת התנועה בכבישים ולהכוונתה, ולמתן שירותי משטרה מיטביים לאזרחי ישראל.

חסידי גור בית חולים בית החולים סורוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד