י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
צפו בנאום המלא

נתניהו ניצח: "זה לילה של ניצחון אדיר!"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפעם החמישית. לאחר שהוברר לאן התוצאות מובילות ולאחר שבני גנץ סיים לנאום, הגיע יו"ר 'הליכוד' לשאת את נאום הניצחון החמישי שלו: "אני מאמין שהקדוש ברוך הוא וההיסטוריה נתנו לעם ישראל הזדמנות נוספת" • הנאום המלא

נתניהו ניצח: "זה לילה של ניצחון אדיר!"
נתניהו בליל הבחירות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בקריאות, "הוא קוסם", "ביבי מלך ישראל", התקבל הלילה (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו במטה 'הליכוד', כשמאות גודשים את האולם.

"תודה רבה לכם, אנחנו אוהבים אתכם, תודה רבה לכם!, אתם נהדרים, תודה רבה לכם!", פתח והופסק שוב בקריאות מחמיאות מן הקהל.

"אתם זוכרים לפני, לא יאומן, לפני 23 שנים זו הייתה הפעם הראשונה ששרה ואני עמדנו כאן", שיחזר נתניהו "והנה אנחנו חוזרים לעשות זאת בזותכם ולמענכם, תודה רבה לכם".

"כן, מאז למדתי כמה דברים, אבל אני מבקש לומר לכם כאן, לשרי ולשרות הליכוד, לחברי וחברות הכנסת הוותיקים והחדשים שלנו. כמה חדשים יש לנו! יוצא מן הכלל. לראשי הערים, לראשי הסניפים, כל הפעילים, לאנשי הליכוד היקרים שלנו, אני נרגש מאוד בלילה הזה, זה לילה של ניצחון אדיר!".

בשלב זה בירך נתניהו ללא שם ומלכות "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה!" והמשיך, "חברי וחברותי, אחיי ואחיותיי, ואינני אומר זאת מן הפה אל החוץ, אני אומר זאת מעומק ליבי, כי שליחות גדולה מנחה אותנו, שליחות גדולה מנחה אותי. אני פועל יום ולילה. אני פועל יום ולילה בשמכם, למענכם, למען המדינה שלנו, למען העם שלנו, למען הארץ שלנו".

"אני מבקש מעומק ליבי להודות לכולכם, אתם הבאתם הישג דמיוני, אני אומר לכם, הישג כביר, כמעט בלתי נתפס", עודד ראש הממשלה זו הפעם החמישית, "הבאתם הישג כביר, בלתי נתפס, ולתקשורת מגויסת בתנאים בלתי אפשריים והליכוד גדל באופן דרמטי, זה הישג מדהים! ואני רוצה להגיד לכם גם משהו אישי. אני מאוד נרגש שעם ישראל שוב נתן בי אמון בפעם החמישית ועוד אמון גדול יותר!".

"אני אומר לכם, הוא שוב נתן אמון, ועבורי זה חסר תקדים, מתי קיבלנו כ"כ הרבה מנדטים? אני לא זוכר. לפי רוב המדגמים גוש הימין בהנהגת הליכוד ימשיך להוביל את מדינת ישראל ב-4 השנים הקרובות ונמשיך להצעיד את ישראל לפסגות חדשות", קבע נתניהו.

"אני מאמין", הצהיר יו"ר 'הליכוד', "כך חונכתי על ידי אבי ז"ל פרופ' בנציון נתניהו, וכך הוא חונך על ידי סבי ז"ל הרב נתן מיליקובסקי-נתניהו. אני מאמין שהקדוש ברוך הוא וההיסטוריה נתנו לעם ישראל הזדמנות נוספת, הזדמנות פז להפוך את מדינתו לאומה חזקה, מן החזקות בין אומות העולם, ולשם כך אני פועל. מדינה חזקה, מדינה שטוב לחיות בה, מדינה שטוב ובטוח לחיות בה למענינו ולמען הדורות הבאים, למען נצח ישראל".

"אני רוצה לומר לכם, על צו השעה, צו השעה 2 לפנות בוקר טוב, אני רוצה לומר לכם שלילה ארוך ויתכן גם יום ארוך עוד לפנינו ונמתין לתוצאות האמת אבל כבר עכשיו אני מבקש להודות לכם, לכם אזרחי ישראל שתמכתם בנו, לכם מצביעי הליכוד שמאמינים בדרכינו. לכם, פעילי הליכוד, שנעניתם לקריאתי. זה פשוט לא יאומן. עברתם עיר עיר, שכונה שכונה, רחוב רחוב, בית בית!".

"לכם המתנדבים הנפלאים, ולכם אנשי המטה המסורים. אתם שליוויתם אותי סביב השעון ללא לאות, במיומנות כבירה, איזו מקצועיות, איזה קור רוח. אתם יודעים מה זה לעמוד בצעקות שלי? זה לא דבר פשוט. אני ראיתי אתכם במיומנות ונאמנות ובאמונה עצומה, ויחד כולנו עבדנו כאיש אחד. עד הדקות האחרונות כדי להעיר את הציבור שלנו ולהביא אותו לקלפי, כדי להכריע את המערכה. כולכם, בלי יוצא מן הכלל, הבאתם המון לב ונשמה למאבק הקשה, ולכל אחד ואחד מכם יש חלק חשוב בהישג האדיר הזה, תודה רבה לכם".

נתניהו סיפר לקהל התומכים, "כבר הלילה התחלתי בשיחות עם ראשי מפלגות הימין, השותפות הטבעיות שלנו. כבר הלילה כמעט כולם כבר הצהירו בפומבי שהם ימליצו עלי להרכיב את הממשלה הבאה, ימליצו עלי בפני נשיא המדינה שלנו. אני מתכוון לסיים במהרה במטרה להקים ממשלה לאומית יציבה. אני רוצה להבהיר, זו תהיה ממשלת ימין, אבל אני מתכוון להיות רה"מ של כל אזרחי ישראל, ימין ושמאל, יהודים ולא יהודים כאחד, כל אזרחי ישראל. כי אני דואג לכולם. לחיילים של כולנו, אתם יודעים את זה. אני דואג לביטחון של כולנו, אתם יודעים את זה. אני דואג למדינה שלנו, גם את זה אתם יודעים, ככה זה היה וככה זה יהיה", הצהיר.

עקץ את התקשורת, "הישגים כבירים נזקפים לזכותנו. לא תמיד מפרסים את זה, בלשון המעטה, אבל הציבור חכם, הציבור יודע, הציבור אוהב. הישגים אדירים נזקפים לזכותנו, אבל אני רוצה להגיד לכם, גם אתגרים כבירים עומדים בפנינו. בביטחון, בכלכלה, בחברה, ביחסי החוץ, אתגרי ביטחון וגם אתגרים לנורמליזציה ושלום עם העולם הערבי. זה קורה, עוד אנחנו מדברים וזה קורה. אתגרים כבירים בכל התחומים. אני בטוח שבכוחות משותפים נוכל לכל האתגרים הללו ולכן אני מבקש שוב, להודות לכם מעומק הלב וגם להודות".

סיים בנימה אישית ומשפחתית, "אני מבקש להודות לעוד שלושה אנשים. אני מבקש להודות לרעייתי האהובה שרה, לבני האהובים יאיר ואבנר, אני מבקש לומר למשפחתי כמה סבל עברתם, כמה חיצי רשע ורוע ספגתם, רק בגלל שאתם המשפחה האוהבת והתומכת שלי. אתם המשענת של חיי. ואתם, אתם אזרחי ישראל, המשענת שלנו! ראינו אתכם בשווקים, בערים, בישובים, ראינו את האהבה שלכם, את התמיכה שלכם, כל כך חיזקתם אותנו, כל כך חיממתם את ליבנו. אני מבקש להודות לכולכם, ויחד בעזרת השם, יחד נמשיך לעשות ויחד נמשיך להצליח! תודה רבה לכם", סיים.

בנימין נתניהו הליכוד ראש הממשלה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד