י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון

במהלך הספירה: אלפי קולות נעלמו ליהדוה"ת

מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' מציג תמונה ובה בספירת הקולות נעשו טעויות אשר גרעו קולות מ'יהדות התורה' לטובת מפלגה אחרת • נעשתה פניה לועדת הבחירות בכדי שתבחן את הנתונים ותבדוק האם נעשו טעויות במקומות נוספים 

במהלך הספירה: אלפי קולות נעלמו ליהדוה"ת
קלפי צילום: הדס פרוש, פלאש90

בעוד בכנסת עדיין משלימים גם בשעה זו את מערך ספירת הקולות, ל'בחדרי חרדים' הגיע מידע ולפיו עולה כי בעת הספירה במהלך שעות הלילה התרחשה טעות קריטית בספירת הקולות שנרשמו תחת סיעה אחרת.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי קרוב ל-1500 קולות שהצביעו ל'יהדות התורה' הוקלדו בטעות כקולות שהגיעו למפלגת 'העבודה' - בשעה זו נערכת בדיקה יסודית בוועדת הבחירות המרכזית.

בנתונים שהופיעו, בקלפי בית יעקב החסידי באשדוד העבודה זכתה ל-518 קולות כאשר באותו קלפי 'יהדות התורה' לא קיבלה אפילו קול אחד. כך גם בקלפי בית יעקב גור בבית שמש, 'העבודה' קיבלה בו לכאורה 247 קולות כאשר 'יהדות התורה' לא קיבלה בו אף לא קול אחד.

גם בבני ברק התרחשו ככל הנראה טעויות, בקלפי בסמינר בית יעקב וולף, קיבלה מפלגת 'העבודה' 354 קולות, כאשר 'יהדות התורה' לא זכתה בו אפילו לא בקול אחד וכך גם בקלפי ברחוב חזון איש בירושלים שם זכתה 'העבודה' ב-354 קולות ו'יהדות התורה' נותרה בו ללא קולות כלל.

בשעה האחרונה, פנה חבר וועדת הבחירות, חבר מועצת העיר יוחנן וייצמן לעו"ד מנחם מושקביץ, בכדי שיפנה במהירות לוועדת הבחירות בכדי שתערוך בדיקה יסודית, שכן קרוב ל-1500 קולות הוקלדו כטעות למפלגה אחרת ויתכן ונעשו אותן טעויות גם בקלפיות במקומות נוספים.

ועדת הבחירות המרכזית יהדות התורה יוחנן ויצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד