י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עד הרגע האחרון

בצל הדרמה: מאחורי הקלעים של בנט ושקד

בעוד הדרמה נמשכת - 'בחדרי חרדים' מביא את מאמציהם של השניים מאחורי הקלעים - שלא אמרו נואש ולא הרימו ידיים לרגע

בצל הדרמה: מאחורי הקלעים של בנט ושקד
נפתלי בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בעוד הדרמה נמשכת ועדיין לא ברור האם מפלגת 'הימין החדש' של נפתלי בנט ואיילת שקד תישאר מתחת לאחוז החסימה או לא, 'בחדרי חרדים' מביא את מאמציהם של השניים מאחורי הקלעים, שלא אמרו נואש ולא הרימו ידיים לרגע.

אמש, נפתלי בנט הקים חמ"ל מיוחד במטה המפלגה שתפקידו לבדוק אפשרות לזיופים בספירת הקולות הכללית.

בחמ"ל בודקים טענות לטעויות ואי סדרים בקלפיות ברחבי הארץ לאחר שלדבריהם, "הגיעו לנציגי המפלגה דיווחים על עשרות קלפיות בהן דפוסי ההצבעה מסתמנים כלא הגיוניים".

מי שמנהל את הפעילות במטה באופן אישי הוא השר נפתלי בנט, שפנה לציבור הרחב בעמוד הפייסבוק שלו ובעשרות קבוצות וואטסאפ, וביקש להעביר לידי המפלגה דיווחים בנושא. 

"מי שרוצה לראות אותי, את איילת שקד, אלונה ברקת ואת מתן כהנא בכנסת נלחמים למען המדינה, צריך לסייע לנו לפי ההוראות המפורטות. זה בהישג יד. תפעלו עכשיו", כתב בנט בדף הפייסבוק שלו.

הוא הוסיף וכתב, "תמונת המצב היא, עד סביב חמישי ערב יתקבלו קולות חיילים. אנחנו זקוקים לכ5% מקולות החיילים לעומת סביב 3% שהיה לנו בארצי. זה אפשרי אבל גבולי".

"ייתכן שיקום או ייפול על עשרות קולות לכאן או לכאן. לכן הקמנו חמ"ל שעובר קלפי קלפי ומרכז תקלות וזיופים. אנחנו כרגע בחמ"ל עובדים. אנחנו נלחמים. פשוט לא אוותר על קול אחד ולא ארים ידיים כל עוד אפשר. הזמן לניתוחים ולקיטורים עוד יגיע. כרגע עדיין יש סיכוי", סיכם בנט.

אתמול בשעות הבוקר, יצא בנט מביתו ברעננה כשהוא מחויך ואמר לעיתונאים שהמתינו לו בחוץ: "כל החיים שלי נתתי את כל מה שיכולתי למען העם הטוב הזה. תמיד הייתי חייל של המדינה עכשיו החיילים יחליטו איפה אני אמשיך להילחם בשבילם". 

כאמור, בשעה זאת עדיין נמשכת הדרמה, כאשר ועדת הבחירות הורתה לערוך ספירה מחודשת לאור התוצאות הצמודות שעשויות לשנות את פני חלוקת המנדטים.

 

מפלגת הימין החדש נפתלי בנט איילת שקד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד