ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הנסיעה החשאית

דאגה: האם ליברמן ולפיד מתאמים עמדות?

יאיר לפיד המריא לצרפת אך בטיסתו קיימת עצירת ביניים, שעל פי החשד תתקיים בוינה שבאוסטריה, שם שוהה לחופשה אביגדור ליברמן • במפלגות החרדיות מביעים חשש שהללו מתאמים עמדות

דאגה: האם ליברמן ולפיד מתאמים עמדות?
ליברמן ולפיד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יממה בלבד לאחר הבחירות המריא יו"ר ישראל ביתנו השר לשעבר אביגדור ליברמן לוינה, למה שהוגדר מצידו כ"חופשה", כאשר הבוקר נצפה גם חה"כ יאיר לפיד בשדה התעופה, וקיים חשש כי גם הוא בדרך לוינה.

בסביבתו של לפיד אומרים שהיעד של חה"כ לפיד הוא לסופ"ש בצרפת, אך בדרך הוא יקיים עצירה. על פי הדיווח של העיתונאי ספי עובדיה הם מסרבים להכחיש כי מדובר בעצירה בוינה לשם טס השר לשעבר ליברמן.

החשד הזה עולה לאחר שלפני כשבועיים דווח על פגישה של לפיד וליברמן בעיצומה של מערכת הבחירות, כאשר השניים היו מתואמים גם לאורך הקדנציה החולפת ובעיצומו גם במהלך הכנת חוק הגיוס.

במפלגות החרדיות עוקבים בדאגה אחר הטיסות של השניים כאשר על לי התוצאות לא יהיה ניתן להקים קואליציה ללא ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן ובאם אם אכן מתאמים עמדות ייתכן וזה יגיע על חשבונם של ש"ס ויהדות התורה.

נציין עוד כי נכון לשעה זו לא דווח על שיחה בין נתניהו לליברמן, כשלא ברור האם הוא ימליץ אל נתניהו בפני נשיא המדינה. בנוסף דווח כי כתנאי לכניסה לקואליציה הוא דורש ווטו בנושאי דת וכן העברת חוק הגיוס במתכונתו הנוכחי כפי שהביא במהלך הקדנציה על ידי משרד הביטחון.

לפני שבוע וחצי דיווח הכתב הפוליטי ספי עובדיה ב'ערוץ 13', כי מס' 2 ב'כחול לבן' יאיר לפיד ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן נפגשו בחשאי בחדר צדדי במסעדה בתל אביב.

ב'ישראל ביתנו' אישרו אז את דבר הפגישה והבהירו: "מזה כמה שנים ח"כ אביגדור ליברמן וח"כ יאיר לפיד מקפידים להיפגש מפעם לפעם במקומות פומביים, כמו מזנון הח"כים בכנסת, מסעדות או לובי של בתי מלון. הם אף צולמו יחד בעבר מספר פעמים. הפגישה אתמול התקיימה במסעדה מוכרת בת"א, מקום שמר ליברמן מרבה לבקר בו. הפגישה התקיימה באולם כללי, בנוכחות סועדים רבים ושום דבר סודי לא היה בה".

אביגדור ליברמן יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד